تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 100 درصدی توریست نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مشاور وزیر امور خارجه از افزایش و تنوع توریست در مشهد با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش تراز ،غلامعباس ارباب‌خالص در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که ظهر امروز در نمایندگی وزارت خارجه برگزار شد، گفت: حوزه رفت و آمدهای کشورها در سطوح مختلف با هشت رویکرد بوده است.

وی افزود: رویکردهای رفت و آمد کشورها در این دولت با هدف پیشبرد مذاکرات هسته‌ای، مقابله موثر با تحریم‌ها، مقابله با پروژه امنیتی‌سازی ایران و ایران هراسی و شیعه‌ستیزی، تعامل موثر با کشورهای همسایه و مدیریت اختلافات مرزی، مدیریت بحران در محیط امنیتی ایران و حمایت‌های سیاسی و دیپلماتیک از محور مقاومت، مدیریت اختلافات و کاهش تنش در روابط خارجی کشور، توسعه و تعمیق روابط همه جانبه با قدرتهای نوظهور، حمایت از ایرانیان خارج از کشور، اقتصاد محور کردن سیاست‌های خارجی و تسهیل تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بوده است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور هدف وزارت امور خارجه در استان را توسعه روابط خارجی با هدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان دانست و تصریح کرد: این روابط در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت، ترانزیت، مباحث فرهنگی و گردشگری و مفاخر توسعه یافته است.

ارباب‌خالص ادامه داد: در یک سال اخیر همکاری‌ها در آفریقای شمالی، جنوب آفریقا، آسیای جنوب‌شرقی آسیا، حوزه خلیج فارس و حوزه آسیای مرکزی و کشورهای همسایه و ماورای آسیای مرکزی مثل اروپای شرقی توسعه یافته است.

وی با اشاره به رفت و آمدهای هیأت‌های خارجی به مشهد، خاطر نشان کرد: هیأت 100 نفره اقتصادی فرانسه، چندین هیأت از عراق، پاکستان، لیتوانی، اسلواکی، اسلواک، هیأت رسانه‌ای آذربایجان، لهستان و ترکیه، عمان، افغانستان، هند، لبنان، ترکمنستان با هدف توسعه روابط گمرکی و تجارت دوجانبه و مسائل ترانزیتی به مشهد آمدند.

مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به افزایش آمار و تنوع توریست در مشهد گفت: تنوع توریست در مشهد از کشورهای منطقه فراتر رفته است و بسیاری از کشورها هم تقاضای سرمایه‌گذاری در ایران دارند.

ارباب‌خالص ادامه داد: 29 هزار و 531 روادید در سال 93، و در سال گذشته 39 هزار و 923 روادید در فرودگاه مشهد صادر شده است و این رقم در پنج ماهه اول امسال به 37 هزار و 96 روادید رسیده است.

وی تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد که سال 93 نسبت به سال 94 رشد 40 درصدی و امسال در مقایسه با سال گذشته رشد صد درصدی صدور ویزا را داشته‌ایم. 
 
 



منبع: فارس







زمانبندی انتشار: 6 شهريور 1395 - 18:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن