تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803686934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس و دردسری به نام بازیکنان خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: هفت صبح: باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت طاهری با 10 بازیکن خارجی قرارداد امضا کرد که در حال حاضر شاهد شکایت نیمی از آنها هستیم و مابقی هم حرف‌وحدیث‌های زیادی در مورد قرارداد آنها به گوش می‌رسد. تادو و گابریل اولین برزیلی‌هایی بودند که چند ماه بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشتند از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شدند. مشخص نشد چرا طاهری با این دو برزیلی قرارداد یکسال‌ونیمه امضا کرد و در نهایت هم بعد از 5 ماه آنها را کنار گذاشت تا نفرات خارجی دیگری را به خدمت بگیرد. در حال حاضر تادو مبلغ 260 هزار دلار از قرارداد 340 هزار دلاری خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و رسما نیز به فیفا شکایت کرده است.

گابریل نیز فقط 50 هزار دلار از قرداد 450 هزار دلاری خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد اما رفاقت مدیر برنامه‌های او و طاهری باعث شد؛ وی شکایتش را از این باشگاه به فیفا پیگر نشود و در حال حاضر نیز ماهیانه 25 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس بابت طلبش دریافت می‌کند. این در حالی است که تعداد بازی‌هایی که گابریل برای پرسپولیس انجام داد به عدد 10 هم نرسید.

اومانیا، بنسون و ماریچ هم دیگر بازیکنانی هستند که بیش از 50 درصد از قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس را طلبکار هستند و هر یک به طور جداگانه و از طریق نامه به فیفا پیگییر مطالبات خود شده‌آند. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز طلب این بازیکنان خارجی را پرداخت نکرده به دنبال قرارداد با بازیکنانی می‌رود که از لحاظ کیفیتی در سطح بسیار پایینی قرار دارند اما از جمله گرانترین بازیکنان تیم‌شان هستند.

پل یانسکی و ولادمیر پریمیوف دو بازیکن اوکراینی هستند که در سن 32 سالگی بالاترین دستمزد را در دوران بازیگری خود می‌گیرند و این را مدیون مدیران باشگاه پرسپولیس هستند که با هر یک از آنها قرارداد 300 هزار دلاری امضا شد. جالب این که آنها در 4 هفته سپری شده از لیگ به دلیل نا آمادگی فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را نداشته‌‌اند مشخص نیست چه زمانی به آنها بازی خواهد رسید.

آنتونی گولچ هم که باشگاه پرسپولیس 350 هزار دلار برای او هزینه کرده در 4 بازی ابتدایی فصل حتی در لیست 18 هم قرار نداشته آن هم در شرایطی که از روز اول تمرینات آماده‌سازی در کنار سرخپوشان بود. در این میان پرسپولیس شانس آورد لوبانف خودش شرایط را نامساعد دید و خواهان رضات‌نامه شد در غیر این صورت او طلب 200 هزار دلاری‌اش را نمی‌بخشید.

به هر حال در باشگاه دولتی پرسپولیس خیلی راحت با خارجی‌ها قراداد امضا می‌شود و اکثرا هم قبل از عقد قرادادشان از این تیم کنار گذاشته شده و برای پول خود به فیفا شکایت می‌کنند. این روند هر سال در این باشگاه به شکل بدتری اجرا می‌شود و هیچ مرجعی هم نیست تا به این موضوع رسیدگی کند.




۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن