تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت کریم باقری از محسن مسلمان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: بعد از حاشیه های به وجود آمده در رابطه با ارتباط محسن مسلمان و امیر تتلو، یکی از خواننده های پر حاشیه کشور، کریم باقری راه حمایت از هافبک تیمش را پیش گرفته است. کریم که بعد از مسائل مربوط به رابطه این خواننده با پیام صادقیان هم خیلی زود عصبانی شد و به پیام تذکر داد، این بار مسلمان را مقصر نمی داند.
 
او در مصاحبه خود با خبرورزشی گفته که نه این خواننده جنایتکار است و نه مسلمان گناهکار. مربی پرسپولیس عادت دارد که اینجور صریح حرف خود را بزند. اینکه او در چنین شرایطی مسلمان را حمایت می کند، نکته جالبی است که تا حدودی بار را از دوش این بازیکن بر می دارد. چون کریم خیلی کم حرف می زند و وقتی حرف می زند، خیلی رک گو است.




۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن