تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه هایی با توجیه اقتصادی درکردستان به صندوق فرهنگیان معرفی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: سنندج- وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه هایی که در استان کردستان دارای توجیه اقتصادی هستند به صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی شود تا برای اجرای آنها سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر فانی امروز شنبه در جلسه ای که به منظور ارائه طرح های سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: دولت تدبیرو امید در طول این سه سال علارغم مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدهای خود، دستاوردهای مطلوبی داشته است.
وی عنوان کرد: درآمدهای دولت، وقتی قیمت هر بشکه نفت در سال گذشته به کمتر از ۳۰ دلار رسید قطعا با قیمت بشکه ای ۱۲۰ دلار در دولت گذشته، قابل مقایسه نیست و ایجاد مشکلات اقتصادی در چنین شرایطی امری طبیعی است.
وی با اشاره به اینکه کاهش یک درصد تورم در هر جامعه ای انرژی فراوانی را می طلبد، ادامه داد: دولت یازدهم توانست نرخ بالای ۴۰ درصدی تورم در کشور را به حدود ۹ درصد کاهش دهد.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر درآمدهای نفتی گذشته را با مدیریت امروز دولت یازدهم در کشور شاهد بودیم بی شک با مشکلات اقتصادی که در این برهه با آن دست به گریبان هستیم، مواجه نبودیم.
فانی بزرگترین مشکل کنونی کشور را مربوط به مباحث اقتصادی و به تبع آن اشتغال ذکر کرد و گفت: با وجود اینکه کردستان هم جزو استان هایی است که یکی از مهمترین مشکلات آن مربوط به اشتغال است، در راستای رفع این مشکل اقدامات مطلوبی هم چون جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این استان انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: سرعت در صدور مجوزها و برداشتن موانع مزاحم در رونق اقتصادی و تولیدی کردستان از جمله مواردی است که قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان، صندوقی اقتصادی است، عنوان کرد: این صندوق فعالیت های خود را به گونه ای انتخاب می کنند که سودآوری بالایی داشته و به نفع فرهنگیان عضو باشد.
وزیر ...
[ مشاهده متن کامل خبر پروژه هایی با توجیه اقتصادی درکردستان به صندوق فرهنگیان معرفی شود در خبرگزاری مهر ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن