تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور دو هزار تن کالاهای غیر نفتی استان مرکزی، برگی زرین در کارنامه دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اراک - ایرنا - صادرات دو هزار و 71 تن انواع کالای غیز نفتی از استان مرکزی با ارزش یک هزار و 824 میلیارد دلار در سه سال اخیر، برگی زرین از کارنامه ولت تدبیر و امید در این خطه است.
به گزارش ایرنا، با وجود تمامی تنگناها و ناملایمات و بر خلاف شعارهای ناامید کننده منتقدان دولت در مدت سه سال سپری شده از عمر دولت یازدهم، اتفاقات ارزشمندی در بخش های صنعتی، فرهنگی، پزشکی و خدماتی استان مرکزی رخ داده که نشان از عزم قاطع، برنامه محوری و تدبیر در امور دارد.
دولت تدبیر و امید در مرداد ماه سال 1392 در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کشور با وجود صادرات روزانه بیش از سه میلیون بشکه نفت به ارزش 130 دلار، رشد اقتصادی منفی شش درصد را تجربه می کرد.
تورم و افزایش روزانه قیمت کالا و خدمات، تحریم، کاهش ارزش پول ملی، ورشکستگی صنایع و کارخانه های بزرگ و کوچک و بی ثباتی اقتصادی نتیجه رویکردهای غیرکارشناسی بود که تغییر در آن ها با وجود معضلات مختلف و تنگناهای مالی دولت با جدیت و تلاش دولت روحانی به ثمر نشسته است، هرچند تا رسیدن به شرایط مطلب راه زیادی در پیش است.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور، بیش از استان های دیگر از تصمیمات غیرکارشناسی در زمینه سیاست اقتصادی، حوزه خارجی و هدفگذاری های تولید صدمه دید، چرا که در این مدت بیش از 400 کارخانه این استان به تعطیلی و یا نیمه تعطیلی کشیده شدند.
با تلاش های ستاد های تسهیل در تولید و اقتصاد مقاومتی در سه سال اخیر علاوه بر مطالعات عارضه یابی صنعت، تلاش اثربخشی در حل مشکلات واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل و رونق صادرات و مهار بیکاری در استان انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا گفت: با وجود تحریم های ظالمانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی، بر اساس گزارش اداره کل گمرک استان مرکزی، بیش از دو هزار تن انواع کالای غیر نفتی از نیمه دوم سال 92 ...
[ مشاهده متن کامل خبر صدور دو هزار تن کالاهای غیر نفتی استان مرکزی، برگی زرین در کارنامه دولت در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن