تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817716229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اپلیکیشن های کروم خداحافظی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت کلیک: گوگل اخیرا اعلام کرده است که به تدریج به پشتیبانی خود از اپلیکیشن های کروم در تمامی پلتفرم ها به جز سیستم عامل کروم خاتمه می دهد.

 
 
با اپلیکیشن های کروم خداحافظی کنید


به موجب این برنامه که از اواخر سال میلادی جاری آغاز می شود، اپلیکیشن های جدید کروم فقط برای سیستم عامل کروم (Chrome OS) در دسترس خواهند بود و کاربران ویندوز، مک و لینوکس از آن ها بی بهره خواهند شد. (البته اپلیکیشن های فعلی بازهم در دسترس هستند و حتی می توان آن ها را به روز رسانی کرد.)
 
بنابر این می توان انتظار داشت که در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ اپلیکیشن های کروم موجود در کروم وب استور برای سایر پلتفرم ها نمایش داده نشوند. و احتمالا با فرارسیدن سال ۲۰۱۸، اجرای اپلیکیشن های کروم روی ویندوز، مک و لینوکس غیر ممکن خواهد شد. افزونه ها و تم ها به هیچ وجه شامل این طرح نمی شوند؛ در واقع از این به بعد تمرکز بیشتری در کروم وب استور روی این موارد وجود خواهد داشت.

این قضیه ممکن است تغییر بسیار بزرگی به نظر برسد، ولی طبق ادعای گوگل درصد افرادی که به صورت مرتب از اپلیکیشن های کروم استفاده می کنند، بسیار کم است. به طور کلی دو نوع اپلیکیشن کروم وجود دارد: اپلیکیشن های بسته بندی شده (packaged apps) و اپلیکیشن های میزبانی شده (hosted apps). امروز، فقط حدود ۱ درصد از کاربران ویندوز، مک و لینوکس به صورت مرتب از اپلیکیشن های بسته بندی شده استفاده می کنند و اکثر اپلیکیشن های میزبانی شده نیز قبلا به عنوان اپلیکیشن های تحت وب به کار گرفته شده اند.

توجیه گوگل از انجام این کار آن است که با پیشرفت دنیای وب و اینترنت دیگر نیاز واقعی به اپلیکیشن های کروم احساس نمی شود. قبلا تجربه ثابت کرده بود که وب نمی تواند خدماتی همچون کار به صورت آفلاین، ارسال نوتیفیکشن و اطلاع رسانی و ارتباط با سخت افزار را به کاربر ارائه کند. اما به گفته گوگل امروزه اکثر این عیوب پوشش داده شده و از بین رفته اند و بهبود های بیشتری نیز برای وب در راه است.
 
بنابر این اکنون یک پیام روشن وجود دارد: کار های و مسائل خود را به وب انتقال دهید. گوگل می گوید: توسعه دهندگانی که نمی توانند به صورت کامل به سمت وب حرکت کنند، می توانند ما را برای ایجاد API های جدید جهت پوشش عیوب موجود در اپلیکیشن ها کروم یاری دهند. هنگامی که حرف از سیستم عامل کروم می شود، لحن گوگل اندکی متفاوت است، چرا که گوگل فکر می کند این سیستم نقش حیاتی را بر عهده دارد.





۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن