تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تجلیل از اصناف و بازاران نمونه بسیجی در زاهدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
همایش تجلیل از اصناف و بازاران نمونه بسیجی در زاهدان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج اصناف وبازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همایش تجلیل از اصناف و بازاران نمونه بسیجی در زاهدان برگزار شد.
سرهنگ پاسدارغلامرضا خمر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزاهدان  اظهار داشت: همایش تبیین نقش اصناف در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی به مناسبت چهارم شهریورماه سالروز شهادت شهید مهدی عراقی وروز قشر بسیج اصناف و بازاریان با هدف تجدید میثاق با شهدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، افزایش سطح معنوی بین اصناف و بازاریان با حضورخانواده معظم شهدا در جوارشهدا دوران دفاع مقدس برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان گفت: اصناف و بازاریان از افتخارات دفاع مقدس و بهترین افراد تاثیرگذار در جامعه هستند که با هوشیاری و بصیرت با حضور در بازار و ارائه خدمات به مردم و گام برداشتن در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات دشمنان مقابله کرده اند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در راستای تخریب اذهان نسل جوان گام برمی دارند، افزود: دشمنان با سرمایه گذاری در بحثهای فرهنگی مثل ایجاد شبکه های ماهواره ای ملت ما را تحریم کرده و قصد تخریب بنیان خانواده ها را دارند که اصناف به موقع در صحنه حاظرشده و با افزایش تولیدات داخلی و صادرات این تولیدات در مقوله اقتصاد مقاومتی گام برداشته و نقشه های شوم دشمنان راخنثی کرده اند.
سرهنگ خمر با اشاره به اینکه نظیر این برنامه در 19 شهرستان استان برگزارشده است، تصریح کرد: تلاش، همراهی و همکاری اصناف عزیز منبعث از تفکر بسیجی و انقلابی برای به وجود آمدن جامعه ای مومن، شکوفا، سالم، زنده و با نشاط برای تقویت بازار اسلامی و بازار پیشبرد اهداف اقتصادی جمهوری اسلامی، بسیار موثر و تعیین کننده است.
[ مشاهده متن کامل خبر همایش تجلیل از اصناف و بازاران نمونه بسیجی در زاهدان برگزار شد در خبرگزاری تسنیم ]

همایش تجلیل از اصناف و بازاران نمونه بسیجی در زاهدان برگزار شد






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن