تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812937332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تسلیت برخی شخصیت های کشوری به مناسبت درگذشت استاد رشیدی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- یادگار امام (ره)، معاون اجرایی رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیام های جداگانه ای درگذشت استاد داود رشیدی را تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام (ره) در صفحه شخصی خود نوشت: درگذشت هنرمند توانمند و سینماگر برجسته آقای داود رشیدی را به جامعه هنری کشور و همه دوستداران و به خصوص به خانواده محترمشان تسلیت می گویم. خداوند ایشان را مشمول غفران خویش قرار دهد.
در پیام محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز آمده است: هنر، زیباترین ودیعه خداوند متعال نزد انسان و شاید بهترین و ماندگارترین روش برای تثبیت اخلاق حسن در جامعه و تنزیه جامعه از رذائل است.
این رسالت بزرگ بر عهده هنرمندان متعهد جامعه ماست که اگر جایگاه و رسالت خود را بشناسند، هنرشان شبیه هنر انبیا الهی است.
مرحوم داوود رشیدی از هنرمندان مروج هنر فاخر در جامعه امروز ایران بود و آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشت و از میان ما رفت.
اینجانب درگذشت این استاد هنرمند را به جامعه هنرمندان و همه ملت شریف ایران بویژه خانواده محترم و هنرور آن استاد عالیقدر تسلیت عرض کرده و برای آنها صبر و اجر از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
همچنین در پیام علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم که چهره ماندگار هنر نمایشی ایران و یکی از استوانه های بی بدیل هنر بازیگری این سرزمین، استاد داود رشیدی جامه از این خاکدان برگرفته و به جاودانگی پیوسته است.
آن بزرگوار از رهگذر تلاش مستمر و خستگی ناپذیر خویش و به واسطه آشنایی عمیق و علمی با میراث ارجمند هنر جهانی از یک سو و اشراف کم نظیر بر ابعاد و زوایای هنر والای ایران زمین از سوی دیگر، به نمونه ای مثال زدنی از خالق آثار فاخر در سطح ملی تبدیل شد و نقش هایی ماندگار از ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیام تسلیت برخی شخصیت های کشوری به مناسبت درگذشت استاد رشیدی در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن