تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون همکاری مردم با دولت توسعه استان امکان پذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: امام جمعه موقت یاسوج با بیان نقش مردم در توسعه و محرومیت زدایی گفت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد بدون همکاری مردم با دولت امکان پذیر نیست.
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی نمونه ای از مدیر بااخلاص و یک رو و مردم دار بود.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: این شهید والامقام هر چند کمتر از یک ماه در مسند ریاست جمهوری قرار نداشت اما به دلیل زهد و تقوا و مردم داری و مهم تر از همه ولایتمداری در عمل که داشت برای همیشه الگوی مسؤولان و مدیران در نظام جمهوری اسلامی شد.
موسوی اعظم بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که موجب ماندگاری و جاودانگی یاد این دو شهید بزرگ شد اطاعت محض از دستورات ولایت فقیه بود.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه باید خدمات دولت گفته شود، اظهار کرد: امام راحل در این زمینه دستوری داشتند که خدمات را برای مردم بگویید تا مردم بدانند که کار شده است.
این خطیب جمعه در ادامه با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برای رفع محرومیت در استان تلاش شود و در این میان نه تنها مسؤولان بلکه آحاد مردم وظیفه کمک به رفع مشکلات را دارند.
موسوی اعظم تصریح کرد: مردم وظیفه دارند که در کنار دولت برای سازندگی و توسعه استان تلاش کنند تا بتوانیم محرومیت ها را از سر راه توسعه استان برداریم.
وی به بیان برخی از مشکلات و عقب ماندگی های تاریخی در استان گفت: هرچه که در این استان داریم به برکت انقلاب است.
خطیب موقت جمعه یاسوج افزود: در گذشته برای مسافرت به شهر شیراز به یاد داریم که دو هفته طول می کشید تا خودرویی از شهر یاسوج عبور کرده و مسافران را به شهر شیراز ببرد اما با شکل گیری انقلاب کهگیلویه و بویراحمد ...
[ مشاهده متن کامل خبر بدون همکاری مردم با دولت توسعه استان امکان پذیر نیست در خبرگزاری بسیج ]


جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن