تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815051755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شدت گرفتن حملات کلینتون و ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: در حالیکه کاخ سفید با رایزنی با جمهوریخواهان و دموکرات ها در پی انتقال بدون دردسر ریاست جمهوری پس از انتخابات ماه نوامبر است، کلینتون و ترامپ حملات خود به یکدیگر را شدت بخشیده اند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر برگزار می شود و چل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا نیز کار خود را از ژانویه آینده آغاز خواهد کرد؛ در انتخابات پیش رو علاوه بر دو حزب اصلی، چهره های دیگری نیز حضور دارند که موسوم به «جریان سوم» هستند و می توانند در ریزش آرای هر یک از نامزدها موثر باشند. این نخستین بار در ایالات متحده است که یک زن -هیلاری کلینتون- نامزد یکی از دو حزب اصلی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری می شود. در عین حال حضور چهره ای بدون سابقه سیاسی -دونالد ترامپ- به عنوان نامزد یکی دیگر از احزاب اصلی نیز، در تاریخ معاصر آن کشور امری کم سابقه به شمار می رود.
در این میان چهارم شهریور ماه، یکی از روزهای پرسروصدای کارزارهای تبلیغاتی کلینتون و ترامپ بود؛ در حالی که دو طرف به شدت به یکدیگر تاختند، از هم انتقاد کردند و فعالیت ها و عقاید دیگری را زیر سوال بردند.
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به شدت به بنیاد خانوادگی کلینتون ها و فعالیت های مالی آن حمله کرد و «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ها نیز ترامپ را فردی با «سابقه ای طولانی در نژادپرستی» و محصور در «تئوری های توطئه» توصیف کرده است.
ترامپ روز پنج شنبه با اشاره به دوره ای که هیلاری کلینتون وزارت خارجه ایالات متحده را رهبری می کرد، گفته «غیرممکن است که بتوان مرز فعالیت های بیناد کلینتون و وزارت خارجه را تشخیص داد». او سپس این بنیاد را به دست زدن به فعالیت های «گوناگونِ مجرمانه» متهم کرده است.
دونالد ترامپ «بنیاد کلینتون» را «تشکیلاتی» با فعالیت های «جنایی» توصیف کرده است.
بنیاد کلینتون که توسط بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین و همسر ...
[ مشاهده متن کامل خبر شدت گرفتن حملات کلینتون و ترامپ در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]


جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن