تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر تعالی و پیشرفت کشور حرکت در جهت آرمان های شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- «علی زرافشان» معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مسیر پیشرفت و تعالی کشور در تاسی از آرمان های والای شهیدان و تداوم راه و سیره این اسوه های ایثار و شجاعت است.
به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، زرافشان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت همراه با معاون استاندار ایلام و فرماندار چرداول به دیدار خانواده شهید فرهنگی لطفعلی مرادحاصلی در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول رفت.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: حامل سلام ویژه رئیس جمهوری و «علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش برای مردم شهرستان چرداول و خاصه خانواده شهدای گرانقدر هستم.
زرافشان افزود: دولت یازدهم سرکشی از خانواده های معظم شهدا بعنوان یک سنت حسنه وظیفه و بر خود واجب می داند و همه مسئولان و مدیران را بر الگوگیری از راه شهدا سفارش می کند.
وی با بیان اینکه یکی از وصایای گرانقدر امام خمینی(ره) این است که نگذارید یاد و خاطره شهدا فراموش شود، تاکید کرد: باید راه و مسیر آنان را برای همه روشن و تبیین کنیم و نسل های حاضر و جوانان را با اهداف، آرمان ها و رشادت های شهیدان بیشتر آشنا کنیم چون جوانان تشنه فرهنگ ایثار و رشادت هستند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بازگشت پیکر شهید مراد حاصلی پس از سال های زیاد و استقبال باشکوه مردم استان ایلام، حامل پیام بزرگ دفاع از ارزش ها و استقلال طلبی و حس دفاع از خاک و وطن برای دانش آموزان و نسل حاضر است.
گفتنی است شهید لطفعلی مراد حاصلی در عملیات والفجر 9 در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید گرانقدر پس از 29 سال به آغوش وطن بازگشت و در زادگاهش روستای زنجیره علیا به خاک سپرده شد.
شبد**1953** 3404
[ مشاهده متن کامل خبر مسیر تعالی و پیشرفت کشور حرکت در جهت آرمان های شهدا است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن