تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806638931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: مساله ذهنی‌ام 6 ماه محرومیت دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: مساله ذهنی‌ام 6 ماه محرومیت دارد!
برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز سرخپوشان حول مسائل مختلف تیمش به صحبت پرداخت و از راز محرومیت احتمالی 6 ماهه اش نیز پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات پرسپولیس حول مسائل مختلف این تیم به گفتگو پرداخت. او در پایان تمرین امروز درباره صحبت های مهدی طارمی، بازی های تدارکاتی و آماده سازی تیمش و همچنین درباره مساله ای که باعث شده بود گفته شود او احتمالا به محرومیت 6 ماهه محکوم خواهد شد پاسخ داد.
امیدوارم ملی‌پوشان شرایط خوبی داشته باشند
از شرایط تیم خیلی راضی هستم. وضعیت خوب است به همین خاطر نخواستم جایی اردو برویم. 4 بازی تدارکاتی داریم. فرشاد احمدزاده کمی درد دارد ولی مشکلی نیست. او امروز عصر بازی نمی‌کند. دوست داشتیم بازیکنان همه باشند اما تعدادی از بازیکنان ما ملی‌پوش هستند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.
پیغامم به طارمی نه، به تمام بازیکنان بود
پیامی که دادم فقط برای طارمی نبود بلکه این خواسته من از تمامی بازیکنان است که فقط روی کار خودشان تمرکز کنند تا به وضعیت بهتری برسند. بازیکنان باید از شرایطی که دارند بهترین استفاده را کنند. اکنون زمین و ورزشگاه خوبی در اختیارمان است و ثبات مالی پیدا کردیم. از این بابت باید از علی‌اکبر طاهری تشکر کنم. می‌دانم حرف چه بوده است. اگر صحبتی بعد از این اتفاق کردند به این خاطر بود که بگویم بازیکنان باید روی کارشان تمرکز کنند و نباید اقدامی انجام دهند که به غیر از تمرین فکرشان روی چیز دیگری باشد. این پیام من به طارمی است و می‌دانم این مسئله حرف او نبوده برخی اوقات این حرف‌ها را اینور و آنور مطرح می‌کنند.
بازیکنان فقط به کار و کار فکر کنند
چیزی برای پنهان کردن نداریم و شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود. تجهیزاتی مدنظرمان است که قرار است به زودی از آلمان و ایتالیا برسد. در این صورت شرایط برایمان عالی خواهد شد. باید شرایط را برای بازیکنان طوری آماده کنیم که آنها فقط به فکر کار و کار باشند.
قضاوت فغانی در فینال ریو پیغام بزرگی بود
این مسئله را به او تبریک می‌گویم. این یک افتخار بزرگ برای فغانی و فوتبال ایران است. کمتر داورانی در دنیا هستند که به این افتخار می‌رسند. این مسئله می‌تواند یک پیام بزرگ برای داوران ایران باشد که بدانند در مسیر خوبی قرار دارند همانطور که فوتبال ایران در مسیر خوبی است.
اگر داوری خوب باشد مشکلی نخواهیم داشت
نمی‌دانم چرا اینطور است. شاید این اتفاقاتی که در ایران می‌افتد به خاطر مشکلاتی است که وجود دارد. من همیشه خواسته‌ام فقط، قضاوت عادلانه بوده است. به هر حال اشتباه برخی از کار قضاوت است. اگر داوری‌ها خوب باشد هیچ زمانی دچار مشکل نخواهیم شد. بارها گفته‌ام به داوری لیگ ایران اعتماد دارم و می‌دانم گاهی اشتباه اتفاق می‌افتد. امیدوارم خدایی نکرده اشتباهات عمدی نباشد و وضعیت روز به روز بهتر شود.
مدارک ندارم و این مساله 6 ماه محرومم می‌کند!
من نگفتم مدارکی دارم بلکه گفتم مسئله‌ای در ذهنم است که اگر آن را بیان کنم 6 ماه محروم می‌شوم. آیا شما نشست خبری پرسپولیس را که در آن این حرف را زدم گوش دادید من حرفی از داشتن مدرک نزدم بلکه عصبانی بودم و گفتم اگر چیزی که در ذهنم هست را بیان کنم 6 ماه محروم خواهم شد. این مسئله تفاوت زیادی با این دارد که بگویم مدرک دارم. شاید مطبوعات صحبت‌هایم را به شکلی انعکاس دادند که او برداشت اشتباهی داشته است. بنابراین هیچ کسی را متهم نکردم.
رضایت از لباس تیم؟
این سوال مربوط به من نیست و بهتر است از باشگاه بپرسید. نظر بازیکنان تیم را می‌دانم. همیشه گفتم ما بهترین امکانات را می‌خواهیم. بدون شک جیووا مثل آدیداس و نایک نیست. آنها مثل ماشین بنز بهترین هستند. در کیفیت‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد اما تلاش باشگاه فراهم کردن بهترین امکانات است. این کار را یک‌شبه نمی‌توان انجام داد بلکه نیاز به زمان دارد. مشکلی در این رابطه نمی‌بینم. قرار است به زودی راهی شیراز شویم تا افتتاحیه این شرکت در شیراز را از نزدیک مشاهده کنیم.
خطر کسر امتیاز مطالبات مانوئل ژوزه؟
بله این یک خطر است اما من مطمئن هستم باشگاه اجازه نمی‌دهد که از ما امتیاز کسر شود. من با چشم خودم دیده‌ام که طاهری مشکلاتی را حل کرده و هر روز بر سر راهش مسائل زیادی به وجود می‌آید اما از همین جا از او تشکر می‌کنم که تمام بدهی های کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کرده و در سازماندهی باشگاه موفق بوده است. همانطور که گفتم این خطر وجود دارد و بدهی‌ها هم مربوط به فصل‌های گذشته است. ولی حالا که باشگاه ثبات مالی دارد پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته به وجود می‌آید. جا دارد از طاهری و بازیکنان و همچنین هیات‌مدیره تشکر کنم چون آنها تلاش می‌کنند که پرسپولیس به اوج برسد و من هم می‌دانم که این باشگاه بهترین هواداران دنیا را دارد. آنها هم زیاد نگران نباشند چون همه چیز اینقدر با سرعت پیش نمی‌رود که همین حالا دچار مشکل شویم.
با بازیکنان ملی‌پوشم افتخار می کنم
من هم تبریک می‌گویم و خوشحال هستم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. چیزی که مهم است اینکه تیم برنده شود نه فرد. همیشه یک نفر هست که گل بزند ولی مهم این است که تیم ملی به نتیجه‌ای که همه دلشان می‌خواهد برسد.

12:05  1395/05/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن