تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798315301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از پروژه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > سمنان - همزمان با آغاز هفته دولت بهره برداری از پروژه های تحت نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با حضور مسئولین عالی رتبه استانی انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان رجایی و باهنر با تشریح اهم عملکرد این اداره کل در دولت تدبیر و امید افزود : اداره کل حمل و نقل در راستای ارتقای ایمنی جاده ای طرح های ارتقای موتورسواران ، عابرین پیاده ، سرنشین ، وانت بار و ادوات کشاورزی را اجرا نموده . همچنین بطور منظم و سالانه رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی را همزمان با روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث ترافیکی در سطح استان اجرا نموده است .
رئیس روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها با اشاره به اهمیت نقش آموزش به قشر دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور افزود : ایمن سازی 60 مدرسه حاشیه راه با تحت پوشش قرار دادن 6000 دانش آموز ، اجرای اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده ای در بستر آمایش سرزمین در استان و تهیه و نصب پلهای عابر پیاده از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی جاده ای است .
وی افزایش 60 % تعداد دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستایی ، تكميل ،افتتاح وبهره برداري از 6 مجتمع خدماتي رفاهي در راههاي استان ، بهره برداری از سه مرکز مکانیزه معاینه فنی در شهرستانهای گرمسار ، سمنان و شاهرود ، استفاده از امکانات IT در خدمات قابل ارائه توسط اداره کل شامل : صدور بارنامه و صورت وضعیت ، کارت هوشمند رانندگان و ناوگان و کارت سلامت ، جابجایی بیش از 30 میلیون تن کالا و 5/4 میلیون نفر مسافر، اشتغال زایی بیش از 363 نفر در بخش حمل و نقل ، واگذاری امور تصدی گرایانه به بخش خصوصی ، انجام دوره های آموزشی ویژه پلیس راه ، دانش آموزان و بدو خدمت رانندگان به تعداد بیش از 3000 نفر دوره و افتتاح دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه استان بعنوان NGO مردمی با مشارکت و عضویت جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه از دیگر اقدامات این اداره کل در دولت تدبیر و امید عنوان نمود.
مهندس یغمایی در ادامه با اشاره به نقش سیستمهای حمل‌ونقل هوشمند در بهبود عملکرد سیستم حمل‌ونقل، افزایش ایمنی سفر و روانسازی جریان ترافیک افزود : تجهیز محورهای مواصلاتی استان به سیستم های هوشمند ITS شامل : افزایش 150 % تعداد دستگاههای تردد شمار برخط ، افزایش 280% تعداد دوربینهای نظارت تصویری و پشتيباني از سامانه هاي ثبت تخلف سرعت در محورهاي بزرگراهي استان و افزايش 35% تعداد آنها در سال 1394 از دیگر تدابیر آقای مهندس سعدی مدیر کل محترم حمل و نقل و پایانه های استان در راستای خدمات رسانی به مردم عزیز استان و کشور عنوان نمود.
ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات رسانی و توجه ویژه به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای افزود : در راستای ارتقای سطح خدمات در پایانه های کالا اجرای آسفالت و پارکینگ پایانه بار شهرستان سمنان با اعتباری بالغ بر 5500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی انجام گرفته است .
شایان ذکر است همزمان با آغاز هفته دولت در سال 95 بهره برداری از طرح های در دست ساخت توسط بخش خصوصی با نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه ها شامل :
احداث مجتمع خدماتی-رفاهی زرین واقع در کیلومتر 36 محورشاهرود- دامغان در زمینی به مساحت یک هکتار عرصه شامل جایگاه سوخت ، مسجد،غرف تجاری، سرویسهای بهداشتی و ... با اعتباری بالغ بر 30,000 میلیون ریال
احداث مجتمع خدماتی-رفاهی سربداران واقع در کیلومتر 15 محور میامی - شاهرود در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار عرصه شامل جایگاه سوخت ، نمازخانه،غرف تجاری، سرویسهای بهداشتی و ... با اعتباری بالغ بر 15,000میلیون ریال
و بهره برداری از شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان سرخه در زمینی به مساحت 3500متر مربع با اعتباری بالغ بر 25000 میلیون ریال توسط بخش خصوصی انجام می گیرد.
ایشان افزود : در دولت تدبیر و امید سهم امور ITS و ITC در خدمات رسانی به عموم مردم غیر قابل شمارش می باشد چرا که ایجاد بسترهای مناسب و هدف گذاریهای دولت خدوم و مدبر سبب گردید تا حجم خدمات و سطح آنها
به یکباره افزایش تصاعدی و چشمگیری را داشته باشد بطوریکه تمامی کاربران جاده ای و آحاد مردم می توانند با استفاده از این اطلاعات که شامل وضعیت ترافیکی جاده ها ، وضعیت آب و هوایی ، ترافیک لحظه ای و ... است برنامه ریزی جامع و مناسبی برای مدیریت سفرهای خود داشته باشند. علاوه براین موارد تاثیر این خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی بسیار قابل ملاحظه و حیاتی است چرا که برنامه ریزی در این حوزه می تواند کشور را از چالشهای مهم اقتصادی برهاند.
وی در ادامه عنوان نمود: در استان سمنان 25 مجتمع خدماتی رفاهی به مترددین محورهی مواصلاتی در طول ایام سال خدمات رسانی نموده که براین مبنا از لحاظ تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در کشور استان سمنان در رده پانزدهم و از حیث تعداد مجتمع های خدماتی در حال بهره برداری به نسبت طول راه در رتبه ششم کشور قرار دارد.همچنین میانگین پراکنش مجتمع های خدماتی در طول راهها در کشور 92 کیلومتر بوده که این آمار در استان 53 کیلومتر می باشد. وی در ادامه افزود :در دولت یازدهم صدور موافقت اصولی برای متقاضیان ساخت این مراکز 35% افزایش داشته است . وی در ادامه افزود : 11مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال احداث بوده که با بهره برداری از این مجتمع ها ظرفیت خدماتی در طول محور های استان 50 درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در ادامه افزود : امروزه مردم به رفاه و آسايش خود اهميت مي دهند در اين راستا شناسايي نيازهاي مردم ، تامين رفاه و امنيت سفر ، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزايش سطح رضايتمندي در بين مسافريني كه از سیستم حمل و نقل برون شهری استفاده می كنند از مهمترين وظايف اين اداره كل در بخش حمل و نقل مسافر مي باشد.
در ادامه افزود : در این خصوص شرکت‌ها ي حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان تحت پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.
یغمایی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است،گفت:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش هاي لازم به رانندگان و مهمان‌داران صورت پذيرفته است . وی در ادامه با بیان اینکه در استان سمنان 10 دستگاه اتوبوس VIP در امر خدمات رسانی به مسافرین فعالیت می کنند، ادامه داد : به صراحت می‌توان گفت با افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP در
سیستم حمل و نقل برون‌شهری، نه تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین شهری را ايمن تر و راحتي سفر را ارتقاء مي بخشد. 46




جمعه 5 شهریور 1395 - 14:44:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن