تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطر – تایلند؛ آخرین محک عنابی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قطر – تایلند؛ آخرین محک عنابی‌ها
قطر که تدارک گسترده ای برای حضور موفق در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیده امشب در آخرین بازی دوستانه خود قبل از سفر به تهران مقابل تایلند به میدان خواهد رفت.
امشب آخرین بازی تدارکاتی قطر پیش از سفر به تهران در دوحه برگزار می شود جایی که چشمان سرمربی تیم ملی هم به آن دوخته شده است.


به گزارش "ورزش‌سه"،  قطر که تدارک گسترده ای برای حضور موفق در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیده امشب در آخرین بازی دوستانه خود قبل از سفر به تهران مقابل تایلند به میدان خواهد رفت.


به نوشته روزنامه الوطن کارنو سرمربی اروگوئه ای قطر این بازی را جدی ترین محک شاگردانش قبل از سفر به ایران قلمداد کرده و مدعی شد مصاف امشب این فرصت را به او و شاگردانش می دهد تا تمامی اهداف و برنامه های تاکتیکی خود را مقابل حریفی قابل احترام به نمایش بگذارند و با آمادگی کافی وارد انتخابی جام جهانی شوند.


پیش از این قطر با تیم هایی همچون آلبانی، رئال بتیس، عراق، اردن و ... بازی دوستانه برگزار کرده و دو مرحله اردوی اروپایی هم در اتریش و سوئیس داشته تا خود را به آمادگی ایده آل برساند. قطر در اولین بازی مقدماتی جام جهانی روز 11 شهریور ماه در تهران مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که در حال حاضر در اردوی ایتالیا به سر می برد با هماهنگی فدراسیون فوتبال نمایندگان خود را برای آنالیز اولین حریف ملی پوشان به دوحه فرستاده تا به اطلاعات دقیق حریف خود پی ببرد.


تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - 25 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن