تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده مجلس خبرگان رهبری:
مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

آیت الله اسلامی


شناسهٔ خبر: 3750793 - چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با الگو گرفتن از شهید رجایی خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای حل مشکلات اقدام کنند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین با گرامیداشت هفته دولت افزود: مسئولیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت است و از مسئولان انتظار داریم ارزش این فرصت را بدانند و با تلاش شبانه روزی زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند. وی افزود: در هفته دولت افتتاح طرح ها می تواند مردم را به نظام امیدوارتر کند و بدانند مسئولان آنها بدنبال حل مشکلات و توسعه کشورند و برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال همت کرده اند. آیت الله اسلامی یادآورشد: در هفته دولت باید به سمت وحدت و انسجام مردم و مسئولان برویم و کاری کنیم مردم احساس امنیت و آرامش بیشتری کنند.

مشکلات تاکستان را برطرف کنید نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهارداشت: عبور ریل راه آهن از داخل تاکستان مشکل ساز شده و از مسئولان انتظار داریم برای خروج ریل از شهر اقدام کنند. در ادامه سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: خوشبختانه روحانیت تکیه گاه مطمئنی برای مردم است و با اعتمادی که گروههای مختلف جامعه به روحانیت دارند می توان در مسیر توسعه نیز از این جایگاه بهره برد. درافشانی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله موسوی شالی، اضافه کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای صدیق و ساده زیست در خدمت گذاری به مردم همیشه زنده است و مسئولان باید این شخصیت های برجسته را الگوی کاری خود قرار دهند. وی اضافه کرد: در سالهای گذشته دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه تلاش کردند به اقتصاد ما آسیب بزنند و امروز باید از شرایط ایجاد شده بخوبی استفاده کنیم و مشکلات گذشته را در حوزه اقتصاد حل کنیم. درافشانی یادآورشد: در مدت یک سال گذشته گذشته بیش از ۱۳ هیئت بلند پایه اقتصادی به همراه ۸ سفیر به استان قزوین سفر کردند که در این راستا تفاهم نامه هایی برای کارهای مشترک و سرمایه گذاری امضا شده که امیدواریم به نتیجه برسد. وی افزود: در برخی صنایع باید تکنولوژی خود را به روز کرده و با انتقال آن و استفاده از ظرفیت های جهانی، به حوزه های مورد نظر دست یابیم. سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین در پایان افزود: از ابتدای امسال ۳۷۱ میلیون دلار توسط سرمایه گذاران خارجی در این استان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان نیز در این جلسه گفت: از مسئولان شهرستانی خواسته ایم تا برنامه محور حرکت کنند و با تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات منطقه همت کنند. وی افزود: حضور حداکثری مردم موفقیت های نظام را تضمین کرده و امروز نیز با کمک همین مردم باید موانع توسعه را از مسیر برداریم و به عمران و آبادانی کمک کنیم. طاهرخانی از حمایت های ایت الله اسلامی تشکر کرد و گفت: با پشتیبانی معنوی نماینده مجلس خبرگان رهبری تعامل بسیار خوبی در شهرستان حاکم شده و ایمدواریم بتوانیم برای حل مشکلات گام های اساسی برداریم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن