تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799149758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس: تعامل دولت با بخش خصوصی در حمل و نقل کشور باعث رونق اقتصادی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس:تعامل دولت با بخش خصوصی در حمل و نقل کشور باعث رونق اقتصادی می‌شود
خبرگزاری فارس: تعامل دولت با بخش خصوصی در حمل و نقل کشور باعث رونق اقتصادی می‌شود
عضو هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس گفت: تعامل دولت با بخش خصوصی فعال در بخش حمل و نقل کشور باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا شاکر ظهر امروز در حاشیه نشستی با فعالان حوزه حمل و نقل بندرعباس اظهار داشت: حمل و نقل بستر توسعه پایدار و زمینه‌ساز رساندن امکانات و خدمات به نقاط مختلف کشور است و توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه راهگشای عملکرد مطلوب‌تر بخش حمل و نقل در توسعه کشور است.

وی افزود: جریان دادن فرآیند انتقال کالا و خدمات به سراسر کشور یکی از رسالت‌های اساسی بخش حمل و نقل است و بار اصلی در این حوزه بر دوش بخش خصوصی قرار گرفته و برای اجرای مناسب و درست این مسئولیت بزرگ در کشور، همکاری بخش‌های دولتی با فعالان حمل و نقل ضروری است.

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل از توسعه بکارگیری ابزارهای الکترونیک و رشد شیوه‌های علمی در فرآیند انتقال و حمل و نقل کالا در کشور استقبال می‌کنند، بیان کرد: استفاده از روش‌های نوین راهی برای کاهش زمان حمل کالا و هوشمندسازی شبکه حمل و نقل است که می‌تواند گام مهم و مناسبی در این زمینه باشد.

شاکر خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور و فرصت‌های جدید اقتصادی در آینده، افق‌های روشنی از پیشرفت و توسعه را در برابر بخش حمل و نقل کشور قرار داده و برنامه‌ریزی برای ایفای این نقش خطیر را که در شرایط حاضر نیز شاهد آن هستیم، ضروری می‌سازد.

وی با اشاره به قابلیت‌های استان هرمزگان در زمینه حمل و نقل جاده‌ای، تاکید کرد: گام‌های خوبی برای ساماندهی و ارتقای جایگاه بخش حمل و نقل و ایجاد شهرک حمل و نقل و بهبود شرایط انتقال کالا از استان هرمزگان به سراسر کشور فراهم شده و با توجه به نقش و سهم بخش جاده‌ای که بیش از 80 درصد حمل کالا از بنادر هرمزگان را بر عهده‌ دارد، این زیرساخت‌ها به توسعه نقش آن در اقتصاد هرمزگان نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس تصریح کرد: دستگاه‌های متعددی در ایفای این نقش و رسالت ملی به بخش خصوصی حاضر در این حوزه کمک می‌کنند که همگرایی هر چه بیشتر در این حوزه سبب ارتقای قابلیت‌های این حوزه و کاهش مشکلات اجزای مختلف آن خواهد شد.

شاکر عنوان کرد: جهان امروز جهان همگرایی و تعامل است و استفاده بهینه از فرصت‌های موجود سبب رشد و پیشرفت هر بخش می‌شود. به‌خصوص در سال اقتصاد مقاومتی که بر اقدام و عمل در این حوزه تاکید شده، شناسایی و بارور نمودن پتانسیل‌های داخلی و استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا اهمیت فراوانی دارد.

وی تاکید کرد: در سالیان اخیر فعالان بخش حمل و نقل کشور به‌خصوص فعالان این بخش در استان هرمزگان نشان‌ داده‌اند که می‌توانند به موازات مقابله با تحریم‌ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و فناوری‌های بومی در این بخش زیرساختی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابند.

عضو هیأت مدیره انجمن حمل و نقل بندرعباس گفت: اتکای مطلوب به این مزیت‌ها است که استان هرمزگان را به شاهراهی برای انتقال و ترانزیت کالا تبدیل کرده است.

انتهای پیام/3264/غ40

95/03/11 :: 14:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن