تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816580943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمکت لرزان بعثت کرمانشاه پیش از آغاز فصل/ ۲ سرمربی نیامده رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر بررسی می کند؛
نیمکت لرزان بعثت کرمانشاه پیش از آغاز فصل/ ۲ سرمربی نیامده رفتند

بعثت کرمانشاه


شناسهٔ خبر: 3750382 - چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
استانها > کرمانشاه

.jwplayer{ display: inline-block; } کرمانشاه- مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال از نهم شهریور ماه آغاز می شود و این در حالیست که تیم بعثت کرمانشاه دو سرمربی خود را پیش از آغاز رقابت ها از کار برکنار کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ۲۷ مردادماه برگزار و ۳۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را در دور نخست شناختند. این رقابت‌ها امسال برخلاف فصل‌های پیش در قالب ۳ گروه ۱۲ تیمی برگزارشده که در پایان دور نخست از هر گروه ۴ تیم به دور نهایی راه خواهند یافت. ۱۲ تیم راه‌یافته به دور نهایی مسابقات نیز در ۲ گروه ۶ تیمی باهم به رقابت خواهند پرداخت تا درنهایت دو تیم اول هر گروه و برنده تیم‌های دوم گروه‌ها به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال صعود کنند. بعثت کرمانشاه نیز که به‌عنوان تنها نماینده و به‌نوعی تنها امید فوتبال دوستان این استان برای چندمین فصل متوالی در این رقابت‌ها حضور دارد در گروه نخست مسابقات قرارگرفته و از شانس‌های اصلی صعود به دور دوم محسوب می‌شود. این تیم در فصل‌های گذشته و بعدازاینکه توانست به شایستگی از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور خود را بالا بکشد توانسته به دور نهایی مسابقات لیگ دسته دوم نیز صعود کند اما درنهایت از رسیدن به لیگ یک بازمانده است.

نماینده کرمانشاه امسال اما با جذب بازیکنان جدید و آغاز تمرینات زودهنگام به دنبال حضوری قدرتمندتر در مسابقات لیگ دسته دوم بود تا بعد از چند فصل مردم کرمانشاه شاهد حضور این تیم در مسابقات لیگ دسته اول باشند. موضوع نگران‌کننده اما در خصوص بعثت کرمانشاه تغییرات به‌نوعی عجیب‌وغریب بر روی نیمکت این تیم است و درحالی‌که هنوز مسابقات آغاز نشده دو سرمربی این تیم معرفی و پس از مدتی کوتاه از کار برکنار شده‌اند. ۴ تیر ماه؛ انتخاب پژواک کرمپور به عنوان نخستین سرمربی ابتدا در روز چهارم تیرماه هدایت این تیم طی قراردادی یک‌ساله به پژواک کرم پور سپرده شد، کرم پوری که دانشجوی کارشناسی ارشد از دانشگاه هاگن آلمان بوده و دوران مربیگری را از سال ۲۰۰۱ در آلمان شروع کرده و دارای مدرک مربیگری A یوفا و A آسیا است. وی همچنین مدرس رسمی فوتبال مدرن و بدنسازی مدرن فوتبال بوده و مربیگری در بوندسلیگای  آلمان با تیم بزرگ‌سالان وردربرمن، لیگ ۱ و لیگ ۲ آلمان و همچنین لیگ چهار آلمان با وحید هاشمیان و در ایران با تیم راه‌آهن تهران و استقلال اهواز از سوابق مربیگری او عنوان‌شده است. ۲۳ تیر ماه؛ برکناری کرمپور و انتخاب عباس عزیزی  اما هنوز چند هفته از این انتخاب نگذشته بود که به ناگهان خبر از قطع همکاری باشگاه بعثت با کرم پور داده شد. چهارشنبه ۲۳ تیرماه بود که عباس عزیزی به‌عنوان سرمربی جدید بعثت کرمانشاه از سوی مدیرعامل باشگاه معرفی شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت در گفتگو با سایت باشگاه در خصوص انتخاب عباس عزیزی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: بر اساس سیاست و برنامه‌های مدنظر باشگاه و به خاطر موفقیت تیم بعثت در رقابت‌های لیگ، عباس عزیزی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردیم. افشین حسنی تأکید کرد: عزیزی فصل گذشته همراه با تیم کیمیا فرآیند در لیگ دو نتایج خوبی کسب کرده بود و نشان داد از توانایی‌های زیادی برخوردار است و می‌تواند در بعثت نیز موفق باشد. حسنی تصریح کرد: تفکرات عزیزی و باشگاه بسیار نزدیک به یکدیگر است و این عامل باعث موفقیت تیم خواهد بود. مدیرعامل باشگاه بعثت با اشاره به قطع همکاری با پژواک کرم پور گفت: قطع همکاری باشگاه و کرم پور در یک فضای کاملاً دوستانه انجام گرفت و ما برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. اول شهریور ماه؛ قطع همکاری باشگاه با عزیزی اما این پایان کار نبود و درحالی‌که عزیزی هم چندهفته‌ای با باشگاه بعثت همکاری کرد و تمرینات را زیر نظر داشت اما بازهم به ناگهان و به دلایل نامشخص خبر از قطع همکاری با این مربی داده شد. بر اساس اعلام باشگاه، تمرینات تیم بعثت تا انتخاب سرمربی جدید زیر نظر محمد بهرامیان، لقمان رحمانی و مهرداد نور افزا انجام می‌گیرد. این تغییرات در حالی اتفاق افتاده که فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از نهم شهریورماه آغاز می‌شود و نماینده کرمانشاه برای حضور پرقدرت باید هر چه سریع‌تر وضعیت کادر فنی خود را مشخص کند.

البته بااین‌وجود مدیرعامل باشگاه از شرایط فنی تیم بعثت و بدن‌سازی تیم ابراز رضایت کرده و می‌گوید: خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی باروحیه بالایی که در تمرینات دارند و ما از نزدیک شاهد آن هستیم این نوید را به هواداران می‌دهیم که تیم برای شروع مسابقات آماده‌شده و از همان بازی اول باقدرت کار را شروع خواهیم کرد. افشین حسنی تأکید کرد: امسال به کمک هواداران و بازیکنان خوبی که داریم یکی از مدعیان جدی این گروه هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، استان کرمانشاه که روزگاری با شیرین فراز طعم شیرین حضور در لیگ برتر را چشیده است به نظر می‌رسد برای تحقق دوباره این مهم راه درازی را در پیش داشته باشد. بعثت تنها نماینده فوتبالی این استان است که باید برای رسیدن به لیگ دسته اول تلاش کند و در این راه نیازمند حمایت همه‌جانبه از سوی مسئولان استان خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن