تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس انگلیس بازیکن پیشین استون‌ویلا را کُشت!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: به نقل از دیلی‌میل، دالیان اتکینسون، بازیکن پیشین تیم فوتبال استون‌ویلا در جریان درگیری که بامداد امروز (دوشنبه) با یکی از مأموران پلیس انگلیس داشت، جان خود را از دست داد.

طبق گفته ساکنان شهر تلفورد، در ساعت 1:30 بامداد امروز صدای بلند فریاد و درگیری از منزل اتکینسون شنیده شده است و به‌دنبال آن تعدادی از مأموران پلیس منطقه وست مرسیای انگلیس به این منطقه هجوم بردند تا به افرادی که تصور می‌شد جان‌شان در خطر است، کمک کنند.

 
 
پلیس انگلیس بازیکن پیشین استون‌ویلا را کُشت!


در این گیرو‌دار یکی از مأموران پلیس پس از ورود به محل، اتکینسون 48 ساله را با یک تفنگ وارد کننده شوک الکتریکی (شوکر) هدف می‌گیرد و شوک وارده به بازیکن پیشین استون‌ویلا جان او را با وجود اقداماتی که نیروهای اورژانس برای زنده نگه داشتنش انجام دادند، گرفت و او در ساعت سه بامداد درگذشت.

گفته می‌شود پلیسی که با شوکر خود جان اتکینسون را گرفت هنوز نتوانسته توضیح دقیقی درباره اتفاق رخ داده، دلیل حضورش در محل حادثه و نیز رفتار بازیکن پیشین استون‌ویلا ارائه کند و این حادثه مستقیماً به کمیسیون مستقل شکایات پلیس انگلیس گزارش شده است.

 
 
پلیس انگلیس بازیکن پیشین استون‌ویلا را کُشت!

 

پلیس انگلیس بازیکن پیشین استون‌ویلا را کُشت!
 



اتکینسون جزو بازیکنان طراز اول فوتبال انگلیس در دهه 90 بود که بسیاری او را به‌خاطر گل معروفش در فصل 93-1992 لیگ برتر انگلیس در بازی استون‌ویلا برابر ویمبلدون به یاد دارند، همان گلی که او با یک حرکت انفرادی از نیمه زمین تیم خودش به‌ثمر رساند و به‌عنوان زیباترین گل فصل انتخاب شد. او همچنین همان کسی بود که گل برتری استون‌ویلا را برابر منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه سال 1994 به‌ثمر رساند.

 
 
پلیس انگلیس بازیکن پیشین استون‌ویلا را کُشت!


اتکینسون که دوران بازیگری‌اش را در تیم ایپسویچ تاون آغاز کرد، برای تیم‌هایی مانند شفیلد ونزدی و رئال سوسیه‌داد هم توپ زد و از آنجا راهی ویلا‌پارک شد.




۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن