تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر اشتباهی یک نماینده بر اثر اطلاعات غلط چند کارگر!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


وقتی 4کارگر نماینده دشتی و تنگستان را فریب می دهند؛
تذکر اشتباهی یک نماینده بر اثر اطلاعات غلط چند کارگر!
در پی تذکر اشتباه نماینده دشتی و تنگستان به وزیر کار در خصوص اخراج 4 کارگر از پتروشیمی جم ،مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
روز نو : در پی تذکر اشتباه نماینده دشتی و تنگستان به وزیر کار در خصوص اخراج 4 کارگر از پتروشیمی جم ،مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
به گزارش روزنو، مهندس حسین میرافضلی با اشاره به تذکر نماینده دشتی و تنگستان اظهار کرد: ادعای نماینده محترم مجلس به هیچ وجه صحت ندارد و اینگونه به نظر می رسد که ارائه اطلاعات غلط موجب این سوتفاهم شده است.
مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: افرادیکه در تذکر نماینده محترم مجلس مورد نظر است اصلا رابطه استخدامی با پتروشیمی جم و پیمانکاران آن نداشته اند و جز نیروهای شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد هستند که زیر مجموعه  هلدینگ خلیج فارس می باشد و به صورت موردی و موقت برخی امور را برای شرکت پتروشیمی جم انجام داده اند و هیچگونه رابطه استخدامی و قراردادی با این شرکت نداشته اند .
لازم به ذکر است که این نماینده مجلس در پی اطلاعات غلط چند کارگر و بدون تحقیقات مستند اقدام به ارائه تذکر به وزیر کار کرده است که جای بسی تعجب است که یک نماینده مجلس توسط چند کارگر فریب می خورد و بدون تحقیق از تریبون مجلس عناوینی اشتباه را مطرح می کند که موجب تشویش اذهان عمومی در منطقه پارس جنوبی شده است و اتهاماتی را به مجموعه ای وارد می کند که جز بهترین مجتمع های پتروشیمی کشور محسوب می شود و با اقدامات ارزشمند خود در سال اقتصاد مقاومتی توانسته است سرمایه عظیمی را برای کشورمان کسب کند. امیدواریم از این پس نمایندگان مجلس بعد از تحقیقات مستند و ارائه دلیل و منطق اقدام به تذکر دادن در صحن علنی مجلس کنند نه اینکه تنها برای دلخوشی چند تن یک مجموعه عظیم و ارزشمند کشور را زیر سوال ببرند!






تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن