تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهانی: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با اینکه بازی‌ها را دیر آغاز کردیم، ولی در هفته‌های گذشته، بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردیم. ما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته‌ایم و در این تعطیلات به خواسته‌های سرمربی تیم نزدیک‌تر خواهیم شد.

سنگربان نفت درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان که با نتیجه تساوی 2 - 2 خاتمه یافت، عنوان کرد: متأسفانه در اهواز بازی خوبی ارائه نکردیم. بازی بسیار سنگینی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتیم و با آب و هوای بد خوزستان و شرایط سختی که داشتیم، همین که با نتیجه مساوی از زمین بیرون آمدیم، نتیجه خوبی بود.

فراهانی در مورد میانگین هر بازی یک گل خورده تیم نفت تصریح کرد: مطمئناً این آمار بد است. سعی می‌کنیم این مورد را بهبود ببخشیم و در بازی‌های بعدی گل‌های کمتری دریافت کنیم.

وی که انتظار داشته است به تیم ملی دعوت شود، با اشاره به لیست جدید این تیم خاطر نشان کرد: من خودم انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم، چون شرایط بسیار خوبی دارم. از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم و همه بازی‌ها را هم در ترکیب اصلی تیم نفت بوده‌ام، ولی با این حال به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده به تیم ملی دعوت شوم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در پایان در مورد هدف اصلی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: قطعاً هدف اصلی تیم ما قهرمانی لیگ برتر است و سعی می‌کنیم جزو چند تیم بالای جدول باشیم. ان‌شاءالله همه تلاش خود را برای رسیدن به این مهم خواهیم کرد.




۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن