تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814592704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ باز هم حادثه آفرید، یک کودک مدیر دفاتر انتخاباتی شد!/ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ترامپ باز هم حادثه آفرید، یک کودک مدیر دفاتر انتخاباتی شد!/ عکس
روز نو :  یک دانش آموز 12 ساله مدیر یکی از دفاتر انتخاباتی دونالد ترامپ در یکی از پرجمعیت‌ترین بخش‌های ایالت مهم کلورادو است.






به گزارش روزنامه ایندیپندنت، وستون ایمر، دانش آموز 12 ساله آمریکایی کسی است که مدیریت امور روزمره فعالیت دفتر انتخاباتی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا در بخش موسوم به "جفرسون کانتی" در ایالت کلورادو را دست کم تا زمانی که در ماه سپتامبر مدارس باز شوند، برعهده دارد.

اگرچه مادر ایمر هماهنگ کننده میدانی اصلی این دفتر انتخاباتی که داوطلبانه اداره می شود است اما این پسرش ایمر بوده که بخش عمده امور این دفتر را انجام داده و گاها دیگر دوستان کم سن و سالش نیز به او در اداره این دفتر کمک کرده‌اند.

ایمر در مصاحبه با شبکه KMOV اظهار کرد: چیزی که من می‌خوام به بچه‌های دیگر بگویم این است که کار کنید. بچه‌ها باید کارآزموده باشند.

وی با اشاره به این که "قصد دارد روی خودش رئیس جمهور آمریکا شود" گفت: سال 2040 می‌توانید کاندیداتوری من را ببینید. به بارون ترامپ(پسر دونالد ترامپ) هم اگر که من را می بیند می‌گویم که تو کاندیدای معاونت رئیس جمهور در سال 2040 هستی.

این در حالی است که ترامپ اخیرا در زمینه اداره کمپین انتخاباتی‌اش مشکلات عدیده‌ای داشته و در همین راستا چند روز پیش پال منافورت، مدیر کمپین انتخاباتی‌اش از سمت خود استعفا کرد.

منبع: خبرانلاین


تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن