تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۲ پروژه هفته دولت در آمل افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار ویژه آمل:
۶۲ پروژه هفته دولت در آمل افتتاح می شود

کراپ‌شده - فرماندار آمل


شناسهٔ خبر: 3749338 - سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
استانها > مازندران

.jwplayer{ display: inline-block; } آمل - فرماندار ویژه آمل گفت: ۶۲ پروژه در قالب ۲۳ محور به ارزش ۵۳۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال هفته دولت در شهرستان افتتاح می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، احمد منفرد فرماندار ویژه شهرستان آمل صبح سه‌شنبه به مناسبت هفته دولت افزود: عمده پروژه‌های مهم شامل محور هراز به طول ۱۰ کیلومتر بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد ریال، راه‌سازی جاده‌های روستایی ۳۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، آب آشامیدنی ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، آسفالت و بهسازی معابر شهری ۱۸ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال، برق شهری و روستای به همراه افزایش پست برق ۲۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال، آب زراعی ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال، اراضی کشاورزی ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است و برای عمران روستاها ۹ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال در سطح شهرستان هزینه شد. فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه ۴۵ درصد از صنایع استان مازندران در شهرستان آمل مستقر است گفت: عمده صنایع از سال قبل ۹۲ بوده است بعداز سال ۹۲ درروند تولید دچار مشکل شد و دولت برای رفع مشکلات ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راه‌اندازی کرده است. معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: از ابتدای سال ۹۵ بیش از هشت جلسه ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع در آمل برگزار شد و در این هشت جلسه ۷۳ مصوبه ماه‌عسل سال ۹۵ بود که خوشبختانه تا حدودی کارگشا بود. وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری افزود: بسته رونق تولید فرصت مقتنمی بود که برای حمایت از تولید از سوی دولت ارائه شد و اگر بنگاهی چک‌های برگشتی و یا تسهیلات معوقی داشته باشد نیز می‌تواند به‌رغم این مسائل از تسهیلات در نظر گرفته استفاده کنند و تاکنون ۳۰۴ واحد تولیدی در  سامانه بهین یاب ۳۰۴ واحد ثبت‌نام کردند و از این تعداد پنج پرونده به کارگروه استانی ارجاع داده شد. احمد منفرد در بخش کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: در سال جاری ۳۷ هزار و ۹۸ هکتار مربع از اراضی شهرستان آمل زیر کشت برنج‌های پر محصول و طارم محلی رفت و تاکنون محصول۹۲ درصد از کل اراضی شهرستان برداشت شد.
فرماندار آمل با بیان اینکه هشت هزار و ۵۰۰ هکتار کشت نشاء و ۱۹ هکتار کشت مجدد صورت گرفت افزود: در آمل میزان ضریب بهره وری ۲.۵ برابر است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن