تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه تاریخچه پزشکی چهارمحال و بختیاری پذیرای دوستداران حوزه سلامت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت، نمایشگاه سوابق پزشکی این استان به مدت هشت روز پذیرای بازدید علاقه مندان به حوزه سلامت می باشد.

عباس بحريني افزود: اين نمايشگاه در اولين روز از شهريورماه و مصادف با سالروز ولادت حكيم بزرگ ابوعلي سينا و نامگذاري روز پزشك با حضور مسئولين استاني و خيل كثيري از اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن غدير فرهنگ و ارشاد اسلامي افتتاح شد.
به گفته وي، اين نمايشگاه از يكم لغايت هشتم شهريورماه صبح ها از ساعت ۹ الي ۱۲ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶ الي ۱۸ پذيراي بازديد كنندگان مي باشد.
بحريني، با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولين براي بازديد از آثار گردآوري شده،‌ اظهار اميدواري كرد : اين اقدام زمينه را براي فراهم آوري گنجينه بزرگ خدمات پزشكي استان فراهم نمايد.
به گفته وي، اولين نمايشگاه تاريخچه اسناد پزشكي قديمي برپا و ضمن معرفي شخصيت و پزشكان قديم كه در اين خطه از كشور خدمت نموده اند مردم بيشتر با اولين هاي پزشكي آشنا مي شوند.
وي افزود: همچنين تصاوير و مستندات فعاليت هاي تيم هاي مبارزه با بيماري ها از جمله بيماري سل،‌ مالاريا در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.
مدير مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه اظهار داشت: وسايل و تجهيزات آموزشي دانشگاه و سمعي و بصر ي و اسلايد هاي آموزشي و علمي بخش ديگري از آثار و تجهيزات به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه است.
به گفته وي، ‌در اين نمايشگاه علاقه مندان مي توانند از اخبار دانشگاه علوم پزشكي كه در دو سال اخير در مطبوعات اين استان درج شده اند بازديد نمايند.
بحريني، رونمايي از چهره به تصوير كشيده شده مرحوم دكتر حسيني با حضور فرزندان و خانواده ايشان را بخش جذاب ديگر اين نمايشگاه عنوان كرد. 46




سه شنبه 2 شهریور 1395 - 09:54:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن