تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798694732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی بودجه ۱.۲میلیارد تومانی برای اصلاح هندسی معابر شهرهمدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خبر داد:
پیش بینی بودجه ۱.۲میلیارد تومانی برای اصلاح هندسی معابر شهرهمدان

کراپ‌شده - صحن شورا


شناسهٔ خبر: 3748601 - دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان از برآورد بودجه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای اصلاح هندسی معابر شهر همدان در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان پیش از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران از اقدامات کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک در دوره چهارم شورای شهر همدان از اواسط سال ۹۲ تاکنون سخن گفت و اظهار داشت: اصلاح هندسی معابر در شهر همدان یکی از اقداماتی است که منجر به کاهش ۲۳ درصدی تصادف در شهر همدان طی ۴ ماه نخست سال جاری شده است. وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در زمینه اصلاح هندسی معابر شهر همدان عنوان کرد: برآورد بودجه اصلاح هندسی معابر برای ۴ منطقه شهر در سال ۹۵ به میزان ۱۲ میلیارد ریال است که هر ساله نیز مبلغی در همین حدود برای این اصلاحات هزینه می‌شود. گردان افزود: اصلاحات هندسی در بسیاری از معابر شهری از جمله معابر شهیدان دیباج، شکریه، سعیدیه، میدان ۱۳ آبان، چهارراه مزدقینه، چهارراه خواجه‌رشید، شهید زمانی، اصلاح هندسی در میدان عاشورا، فاز ۲ کوی فرهنگیان، محوطه حکیم، تقاطع کارشناس، میدان بیمه، پردیس، محوطه پارک لاله در بلوار آیت‌الله کاشانی و بلوار ارتش انجام شده است. وی با بیان اینکه اصلاح هندسی در چهارراه سعیدیه ۸۰ درصد رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است و با اجرای دوربرگردان نیز رضایتمندی ۱۰۰ درصدی شکل خواهد گرفت، ادامه داد: اصلاح هندسی در خیابان سعیدیه نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است چراکه ایجاد روگذر در این محل علاوه بر تخریب دید و منظر هزینه فراوانی داشت و اجرای زیرگذر نیز به دلیل وجود رودخانه در این مسیر امکان‌پذیر نبود. گردان با اشاره به اینکه یک فاز از اصلاح هندسی در میدان شهید مدرس اجرا شده است، اضافه کرد: ادامه این اصلاحات باعث می‌شود کوی فرهنگیان و شهرک شهید بهشتی با زمان ۷ دقیقه به هم متصل شود. وی به ایجاد گذرگاه‌های عابر پیاده در معابر شهر همدان اشاره کرد که محلی امن برای عبور عابر پیاده از خیابان را شکل داده است و گفت: ساماندهی خیابان پاستور برای خروج بار ترافیکی میدان آرامگاه بوعلی سینا، فازبندی و ساماندهی ترافیکی میدان جهاد و ایمن‌سازی و آرام‌سازی مقابل مدارس از دیگر اقدامات ما بوده است. ۶ پل عابر پیاده در شهر همدان مکانیزه شده است کامران گردان از مکانیزه کردن ۶ پل عابر پیاده در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ ۷۰ میلیارد ریال هزینه برای مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده در نظر گرفته شد که مکانیزه شدن ۴ پل دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی استقرار کارت بلیت الکترونیکی در سامانه اتوبوسرانی و حذف ۹۰ درصدی بلیت‌های کاغذی در همدان زودتر از تهران را کاری ارزشمند خواند و ادامه داد: با فرهنگ‌سازی‌های  انجام گرفته این طرح به خوبی پیش رفته و امیدواریم تاکسی‌ها را نیز به کارت بلیت مجهز کنیم. وی عنوان کرد: نصب جداکننده در خیابان‌های استادان و حصار امام خمینی- گلزار، نصب و نرده‌کشی بلوار ارتش و پایین اکثر پل‌های عابر پیاده، بررسی کارشناسی نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی، تعامل با پلیس راهور، حذف رفوژ کندرو بلوار بهشت و نصب جداکننده در کوی استادان و بلوار زلفی‌گل از دیگر اقدامات بوده است. گردان از خرید ۳۱ دستگاه اتوبوس نو در ۳ سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: ۲۵ اتوبوس جدید در این مدت وارد ناوگان اتوبوسرانی شده و ۶ اتوبوس دیگر نیز پس از رفع مشکل وام وارد ناوگان می‌شود. وی با اشاره به نصب ۲۰۰ سایبان‌ ایستگاه انتظار اتوبوس در شهر همدان بیان کرد: ساماندهی ایستگاه انتظار تاکسی‌های خیابان شهدا و ایجاد یا پارک‌سوار فعال در شهر همدان از دیگر اقدامات بوده که تا پایان سال ۵ پارک‌سوار دیگر در شهر همدان شکل می‌گیرد. کامران گردان با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت کامل بازسازی شده است، افزود: هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس ۸۰ میلیون تومان بوده است. وی از ساماندهی وانت‌بارهای سطح شهر همدان خبر داد و گفت: طرحی برای ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها ارائه شده اما اجرای این طرح به عهده شهرداری است که یک تنه نمی‌تواند با تمام آسیب‌های اجتماعی که ناشی از بیکاری است مقابله کند و باید همه سازمان‌های دخیل، در این حوزه درگیر شوند. افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در همدان از ۱۵ دستگاه به ۶۰ دستگاه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه خرید دوربین‌های کنترل سرعت برای نصب در بلوار ارم و سایر نقاط شهر همدان تصویب شده است، افزود: برای این کار ۱۵ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده تا دوربین‌های کنترل سرعت سطح شهر همدان از ۱۵ دستگاه به ۶۰ دستگاه افزایش یابد. گردان به اجرای طرح توزیع عادلانه اتوبوس در تمامی خطوط سطح شهر همدان اشاره و ابراز کرد: فازبندی میدان آرامگاه بوعلی‌سینا نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد. وی از پیگیری و تصویب دستورالعمل نصب دکل‌های مخابراتی تلفن همراه (سایت‌های بی‌تی‌اس) در سطح شهر با هدف حفظ سلامت شهروندان و حفظ سیما و منظر شهری خبر داد و گفت: حدود ۸۰ دکل مخابراتی غیراستاندارد در سطح شهر نصب شده که باید ساماندهی شود.

گردان با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون در بحث خدمات شهری عنوان کرد: ساماندهی سیما و منظر میدان امام(ره) در دستور کار است و با وجود اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بودجه‌ای برای این کار پیش‌بینی نکرده است یکی از جداره‌های این میدان را با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان بازسازی کردیم. وی با بیان اینکه کف‌سازی این میدان همزمان با پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی انجام می‌شود، ادامه داد: برای ایجاد یک نماد فاخر در میدان حضرت امام(ره) نیز در نظر داریم تا از نظر متخصصان شهر استفاده کنیم و نماد فعلی را به باغ‌موزه دفاع مقدس انتقال دهیم. کامردان گردان به پیگیری و تصویب ساخت خط بازیافت زباله در محل دفن زباله و تولید کمپوست اشاره کرد و گفت: آموزش‌های شهروندی در بحث مدیریت پسماند به ویژه در مدارس در دست انجام است. وی ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر و مشخص‌کننده کوچه‌ها و معابر، نصب تصاویر شهدا بر سر کوچه‌ها و نورپردازی مساجد را از دیگر اقدامات این کمیسیون خواند و اضافه کرد: ساماندهی بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار و روزبازارها و نصب سایه‌بان به صورت آزمونه در روزبازار هنرستان نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون است. حذف تدریجی چمن و استفاده از گونه‌های پایدار در فضای سبز گردان با بیان اینکه تاکنون آبیاری تحت فشار در ۷۰ درصد فضای سبز سطح شهر همدان اجرا شده و حذف ۸۶ درصدی آب شرب از آبیاری فعال نیز انجام شده است، افزود: تأکید بر حذف تدریجی چمن و استفاده از گونه‌های پایدار نیز در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد. وی با اشاره به افزایش سرانه پارک از ۳ متر به ۴ متر در سطح شهر همدان ادامه داد: جمع‌آوری برخی مشاغل مزاحم، جمع‌آوری دکه‌های گنجنامه، انتقال پوست‌فروشان از دباغخانه، ایجاد تعامل با سمن‌ها در مدیریت شهری، جلوگیری از اتلاف سگ‌های ولگرد، نصب مجموعه‌های وسایل بازی کودکان و مجموعه‌های لوازم ورزشی در پارک‌ها و جلوگیری از سد معبر در سطح شهر از سایر اقدامات ما در این مدت بوده است. کامران گردان خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و اجرای ۱۰ دوربرگردان در سطح شهر نیز در دستور کار است. وی بحث قطار شهری برای همدان را منتفی اعلام کرد و گفت: در بحث بی‌آرتی نیز مصوبات آن به استانداری ارسال شده تا در صورت ابلاغ استانداری، آغاز طرح بی‌آرتی در سال جاری و یا اوایل سال بعد شروع شود. گردان به تجهیز و توسعه سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: آموزش مدیریت بحران به شهروندان و دانش‌آموزان هم با طرحی به نام دوام الوند برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه در دست انجام است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن