تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره‌شمالی آمریکا را تهدید به جنگ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کره‌شمالی آمریکا را تهدید به جنگ کرد
کره‌شمالی آمریکا را تهدید به جنگ کرد کره شمالی به دنبال مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی این دو کشور را به حمله اتمی تهدید کرد.


 به گزارش فرهنگ نیوز ، کره شمالی بار دیگر به آمریکای امپریالیست و کره جنوبی به عنوان دست نشانده واشنگتن نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز هشدار داد و تاکید کرد که در صورتی که مانور نظامی آمریکا تمامیت ارضی پیونگ‌یانگ را تهدید کند دست به اقدام تلافی جویانه خواهد زد.

آمریکا و کره جنوبی امروز (دوشنبه) مانور دو هفته‌ای نظامی خود را با حضور 50 هزار نیروی کره‌ای و 30 هزار سرباز آمریکایی آغاز کردند. با نگرانی درباره  احتمال برنامه ریزی آمریکا برای حمله هسته‌ای غافلگیرانه به کره شمالی ستاد کل ارتش خلق کره به شدت نسبت به این مسئله هشدار داد و تاکید کرد که هرگونه اقدام تحریک آمیز می‌تواند به یک جنگ هسته‌ای منجر شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی دراین باره اعلام کرد: واحدهای واکنش اولیه ارتش خلق کره خود را برای یک حمله تلافی جویانه به تمام گروه‌های تهاجمی دشمن آماده حفظ می‌کنند.

در بیانیه پیونگ یانگ آمده است: مروجان جنگ هسته‌ای باید به خاطر داشته باشند که اگر کوچکترین تجاوزی به زمین، هوا و دریای صورت گیرد دژهای طرف متخاصم از طریق حمله اتمی کره به خاکستر تبدیل خواهند شد.

پس از آزمایشات موشکی بالستیک و هسته‌ای کره شمالی تنش در شبه جزیره کره ادامه یافت. از سوی دیگر پس از تصمیم اخیر واشنگتن مبنی بر استقرار بمب افکن های تخصصی هسته‌ای و همچنین سیستم های موشکی تاد در کره جنوبی باعث خشم بیشتر کره شمالی شد. مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی نیز تازه ترین اقدامی است که مقامات پیونگ یانگ را بیش از پیش نگران کرده است.

منبع: تسنیم


95/6/1 - 11:09 - 2016-8-22 11:09:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن