تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکی: گل‌محمدی ‌سرمربی ذوب‌آهن می ماند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: حسن استکی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: در بازی فردا به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود و با ارائه یک بازی هجومی و با تصاحب توپ در تمام نقاط میدان به دنبال پیروزی در بازی فردا خواهیم بود.


وی اظهار داشت: قبل از تعطیلات ناخواسته‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود می‌خواهیم در بازی فردا برنده باشیم و در بالای جدول قرار بگیریم.


مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جذب رامین رضاییان و گابریل گفت: هیچ صحبتی بین کادر فنی برای این 2 بازیکن نبوده است.


استکی در ارتباط با مشکلاتی که یحیی گل‌محمدی با مدیریت باشگاه ذوب‌آهن داشته است، تصریح کرد: در هر خانواده‌ای ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی کسی خانه را ترک نمی‌کند. یحیی گل‌محمدی در تیم ذوب‌آهن برنامه‌ای 3 ساله دارد و سرمربی ذوب‌آهن خواهد ماند.


وی در ارتباط با روند رو به رشد در 3 هفته ابتدایی لیگ گفت: پس از برگزاری فینال جام حذفی و سوپرجام زمانی بین اتمام این 2 بازی ابتدای لیگ کم بوده و کادر فنی تمام سعی خود را برای ریکاوری بازیکنان انجام داده است. امیدواریم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم و هفته‌ به هفته بهتر شویم.


مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سئوال که برنامه‌ای برای مهار مهاجمان تیم گسترش فولاد دارید، خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن مدافعان خوبی دارد و قطعاً برای مهار مهاجمان گسترش فولاد برنامه خاصی داریم.




۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن