تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فتاح درباره برنامه های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: سخنگوی کمیسیون انرژی در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گزارشی از برنامه های نهاد برای خودکفایی و همچنین افزایش توانمندی های اقتصادی، مشکلات کمیته و افزایش روزبه روز تعداد مراجعان ارائه کرد.
اسدالله قره خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در بخش ابتدایی جلسه امروز رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گزارشی از برنامه های نهاد برای خودکفایی و همچنین افزایش توانمندی های اقتصادی، مشکلات کمیته و افزایش روزبه روز تعداد مراجعان ارائه کرد، همچنین فتاح انتظاراتی را از مجلس و کمیسیون انرژی در این مسیر مطرح کرد.
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر میزانی که فقر در جامعه بیشتر شود، مراجعات به کمیته امداد امام خمینی(ره) بیشتر می شود، افزود:منابع محدود این نهاد جوابگوی انتظارات و مشکلات مردم نیست و منابع حذف دهک های پر درآمد به دلیل عدم اجرای قانون به کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص نیافته است.
لایحه موافقت نامه همکاری ایران و ارمنستان در خصوص احداث نیروگاه های جریانی بر روی ارس برگشت خورد
قره خانی با اشاره به دستورکار دیگر کمیسیون متبوع خود ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه لایحه موافقت نامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ارمنستان در خصوص احداث و بهره برداری از نیروگاه های جریانی بر روی رودخانه ارس مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل ایراد شکلی، عدم امضای توافق نامه توسط رییس جمهور در با توجه به عدم تسلط نماینده دولت بر موضوع و همچنین برخی ابعاد مجهول در این لایحه مقرر شد در جلسات بعدی با توضیحات تکمیلی مسئولین وزارت نیرو در مورد این لایحه تصمیم گیری شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون مقرر شد با توجه به حجم بالا و اهمیت موضوع لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور روز سه شنبه این ...
[ مشاهده متن کامل خبر گزارش فتاح درباره برنامه های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن