تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ فیش داغ، حقوق داغ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ماهنامه خط خطی - علیرضا کاردار: چند هفته است آماده باش داده اند که ممکن است سرمان شلوغ شود. بعد از جریان آتش سوزی پالایشگاه ها، تصادفات جاده ای، خطاهای پزشکی و داروخانه ای و مرگ و میری که بین هنرمندان افتاده است، همه ترس برشان داشته که نکند موج جدیدی در راه باشد.

ناراحتی از دست دادن هموطنان و سلبریتی های کشور از یک طرف و خبر پرشدن ظرفیت آرامستان تهران تا دو سال بعد هم از طرف دیگر باعث شده است استرس کارمان چند برابر شود. تهران که جا برای زنده ها ندارد، چه برسد به اموات. جلوی مرگ و کشتار را هم که نمی شود گرفت. بعید نیست مجبور شویم به زودی قبرها را طبقاتی کنیم یا مرده هایمان را صادر کنیم تا روی زمین نمانند و یا به قول بچه ها به صنعت تولید زامبی روی بیاوریم!


فیش داغ، حقوق داغ



از این ماه، فیش های حقوقی مان را دیگر پرینت شده بهمان نمی دهند و فقط از سایت می توانیم بگیریم. قدیمی ترها، یا کسانی که حوصله اینترنت بازی ندارند، به این روند معترض شدند. رییس بخشنامه زد که این کار برای جلوگیری از لو رفتن فیش های حقوقی است و فیش هر کسی لو برود خودش مسئول است. م ک خیالمان راحت است و اتفاقا خوشحال می شویم فیشمان را دیگران ببینند. مهم فیش حقوقی رییس ها و مدیران است که آن ها هم خیلی مراقب اند. ولی به نظرم یک راه سر درآوردن از مقدار دریافتی مدیران این است که بگوییم فلانی صد میلیون حقوق می گیرد، بعد خودش می آید با افتخار تکذیبیه و بیانیه می دهد که نخیرم، فقط شصت میلیون می گیرم. تازه طلبکار هم می شود!

وسط شست و شو دیدم یکی از بچه ها دمغ است. می گفت شغلش ناراضی است و دوست ندارد جلوی کسی بگوید چه کاره است. با بچه ها برای این که حال و هوایش را عوض کنیم چند تا واژه جدید پیشنهاد دادیم. گفتند بگو در کار «نظافت اموات» هستی یا «شست و شوی انواع جسد» یا «کارشناس سدر و کافور کاربردی». گفتم بهترینش این است از این به بعد بگویی در شرکت «آب داغ، انسان یخ» کار می کنی. انگار هر ایرانی یک «معادل ساز درون» دارد که خیلی هم بانمک است!

خبری خواندم که علت 30 درصد آتش سوزی های جنگل های ایران، عمدی و برای تصاحب زمین است. یکی از بچه ها گفت: «کاش محیط زیستمان هم قابلیت انتخاب مکان زندگی داشت و مثل بازیگرانی که می بینند اینجا خبری نیست و می روند شبکه های آن طرفی، درخت هایی هم که می سوزند یا حیواناتی که سلاخی می شوند و دریاچه هایی که می خشکند هم بار و بندیلشان را جمع کنند و بروند یک جایی که قدرشان را می دانند.»

گفتم: «بر فرض این کار شدنی باشد و محیط زیست بتواند از دستمان در برود، برای محیط بان هایمان چه کار می توانیم بکنیم که بیچاره ها دستشان به جایی بند نیست و نمی توانند جایی بروند و همین جا باید تیر بخورند و بیایند زیر دست خودمان؟!»





۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن