تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم کی‌روشی برانکو ایوانکوویچ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: سرمربی کروات پرسپولیس که سابقه طولانی ای با توجه به تجربه اش روی نیمکت تیم ملی با فرهنگ ایرانی دارد، طی روزهای اخیر انتقادات زیادی را نسبت به نرمش درباره بازیکنانی که در ابتدای فصل تصمیم قاطع برای بازگشت به این تیم اعلام نکردند، داشت.


برانکو ایوانکوویچ در طول مدت حضور خود معمولا با سیاست خاصی نسبت به مشکلات برخورد کرده که خیلی ها آن را به روحیه حرفه اش مربوط دانستند اما طی روزهای اخیر ماجرای بازگشت دو بازیکن ملی پوش این تیم چالش بزرگی برای او به وجود آورده بود.


خیلی ها انتقادات زیادی را متوجه این مربی کروات کردند که او اقتدار لازم برای برخورد با شاگردانش را ندارد و به واسطه همین مساله خیلی راحت با ماجرای بازگشت طارمی و بعد از آن احتمالا رامین رضاییان کنار خواهد آمد؛ اما پروفسور کروات در لحظه پایانی تصمیمی گرفت که مسلما کمتر مربی ای جسارت آن را دارد. رامین رضاییان با توجه به عملکرد درخشانش در فصل گذشته و برچسب ملی پوش بودن جزو بازیکنانی است که مسلما هر مربی ای در لیگ برتر خواهان حضورش در لیست تیمش است اما برانکو با اعتماد به شاگردان فعلی اش از همان زمان که زمزمه بازگشت او به پرسپولیس منتشر شد با گفتن جملاتی حرفه ای و در نظر گرفتن شخصیت این بازیکن اعلام کرد او بازیکن فوق العاده ای است اما در تیمش در حال حاضر نیازی به او ندارد و با شناختی که از بازیکنان فعلی اش دارد آنها قادر خواهند بود انتظاراتش را برآورده کنند.


خیلی ها تصور می کردند بعد از سکوت برانکو درباره بازگشت مهدی طارمی به ترکیب این تیم و پذیرفتن آقای گل فصل گذشته، او در قبال رامین رضاییان نیز چنین سیاستی را در پیش خواهد گرفت و این مدافع ملی پوش را نیز به ترکیب خواهد پذیرفت اما قصه به گونه ای دیگر پیش رفت و او بعد از اعلام چند باره عدم نیاز به این بازیکن در نهایت به طور رسمی در جلسه هیات مدیره، صورتجلسه مربوط به عدم نیاز به این بازیکن را امضا کرد تا موضع رسمی خود را بابت رضاییان اعلام کند و این ماجرا را خاتمه دهد.


برانکو ایوانکوویچ که بابت پاسخگویی روزانه به موضع رامین رضاییان کلافه شده بود و این را در آخرین مصاحبه اش نیز به آن اشاره کرد و قاطعانه از عدم نیازش به این بازیکن صحبت کرد و  اینکه لیست بازیکنان بالای 23 سال او پر شده و با توجه به این مساله نمی تواند به بازیکنانی که وفادارانه در ابتدای فصل کار را با او آغاز کردند و به دنبال نتیجه گیری با این تیم هستند پشت کند.


سرمربی کروات پرسپولیس با این تصمیم قاطعانه و جسورانه ضمن نمایش کامل از دیسیپلین و استقلال خود در این تیم زنگ خطر را برای دیگر بازیکنان به صدا در آورد تا نشان دهد هیچ اغماضی در برابر رفتار غیرحرفه ای بازیکنانش ندارد. او که ابتدای فصل را با توجه به چارت و برنامه ریزی دقیق در استفاده از زمان و پتانسیل بازیکنانش استارت زد و با تدارک خوابگاهی در مجموعه تمرینی این تیم تمام بازیکنان را زیر نظر گرفته، به دنبال این است تا تمام شرایط حرفه ای و رفتاری بازیکنان را تحت کنترل داشته باشد و طبق اعلام او هر گونه کم کاری با جرایمی همراه خواهد بود و اینچنین کاریزمای خود را در تیم به نمایش گذاشته است.


شاید این تصمیم برانکو را تنها در برابر سرمربی پرتغالی تیم ملی بتوان قیاس کرد؛ جایی که کارلوس کی روش نیز با توجه رفتار غیرحرفه ای برخی از بازیکنانش مثل مهدی رحمتی، هادی عقیلی و ... نام آنها را از لیست تیمش خارج و از دعوت آنها خودداری کرد.




۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن