تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: طارمی روی بازی خود تمرکز کند/ تکلیف رضائیان مشخص است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برانکو: طارمی روی بازی خود تمرکز کند/ تکلیف رضائیان مشخص است
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: طارمی بهتر است روی بازی خود تمرکز کند و نگران وضعیت رضائیان نباشد.

برانکو:طارمی روی بازی خود تمرکز کند/تکلیف رضاییان مشخص است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما لیگ را خیلی خوب آغاز کردیم چراکه 10 امتیاز داریم و این یک اتفاق خوب برای ما خواهد بود. بازیکنان از هفته اول شرایط خوبی داشتند و وضعیت خوب خود را نشان داده‌اند. البته در تعطیلات انتظار داریم که به خوبی کارمان را ادامه دهیم و از طرفی از حضور انصاری در تیم ملی ایران تعجب می‌کنم چراکه او در ایفمارک تست پزشکی داده است.


وی درباره امتیازگیری پرسپولیس هم ادامه داد: در حال حاضر در ابتدای فصل بازی های خوبی انجام دادیم و این روند خوب با امتیاز هم همراه بوده است البته حریفان ما هم در ادامه لیگ در جدول بالا خواهند آمد. با این همه ما ذهن خودمان را درگیر این مسائل نخواهیم کرد. البته بعد از تعطیلات یک دربی با تراکتورسازی داریم چراکه آنها تیم خوبی هستند و قلعه نویی هم در بین مربیان ایرانی بیشترین عنوان قهرمانی را به دست آ‌ورده است.


سرمربی پرسپولیس در مورد افت سرخپوشان در دقایق پایانی بازی‌ها اظهار داشت: روش ما فشار بر حریف و دوندگی است و این موضوع باعث خستگی بازیکنان می‌شود. ما در نیمه اول در هر بازی می‌توانیم 4-5 گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداده است.


وی درباره بحث کلامی که با محسن ترکی داور بازی با صبای قم داشت، تصریح کرد: اصلا دوست ندارم در این باره حرفی بزنم.


برانکو در خصوص موقعیت‌های گلی که پرسپولیسی‌ها از دست می‌دهند، افزود: این مشکلی است که در تیم ما وجود دارد چراکه طارمی هنوز آماده نیست اما مهم این است که ما شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود طارمی از طرف رامین رضاییان اعلام کرده که حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید افزود: دیگر این موضوع را پیگیری نمی‌کنم. طارمی هم باید به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. البته خوشحالم که او برای پرسپولیس و همبازیانش نگران است اما باید اول به کار خودش فکر کند. درباره رضاییان هم همه چیز مشخص است.


وی درباره دیدار ایران مقابل تیم ملی قطر در مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: دیدار مقابل قطر بسیار مهم است چراکه همیشه اولین بازی سختی خاص خود را دارد.شانس ما این است که بازیکنان ایرانی چند هفته در لیگ بازی کردند و در فرم خوبی قرار دارند و این برای ایران یک موضوع مثبت است اما به طور حتم اولین بازی در هر تورنمنتی سخت خواهد بود.


برانکو در مورد دعوت مهدی طارمی به تیم ملی در حالی که او مدعی است در شرایط آمادگی خوبی قرار ندارد خاطرنشان کرد: بازی در تیم ملی برای هر فوتبالیستی یک افتخار بزرگ به حساب می‌آید. طبیعی است که طارمی در تیم ملی انگیزه زیادی خواهد داشت. آنها وقت زیادی دارند تا آماده‌سازی خوبی داشته باشند و امیدوارم در همین مدت این بازیکن بتواند دورانی که تمرین نمی‌کرده را جبران کند. مقصر بودن هر بازیکن به خودش بستگی دارد اما در تیم ملی برنامه‌های خوبی برای طارمی در نظر گرفته شده است و من انتظار دارم که او برای بازی در تیم ملی کاملا آماده شود تا عملکرد خوبی به جا بگذارد.


سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی‌های دوستانه این تیم در تعطیلات لیگ برتر افزود: ما 4 بازی دوستانه در نظر داریم که یک بازی آن با سایپا خواهد بود و به جز آن با تیم‌های لیگ دسته اولی هم دیدار خواهیم داشت.


وی درباره مشکلات استقلال و اینکه چه تضمینی وجود دارد پرسپولیس به سرنوشت این تیم دچار نشود، افزود: هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد و تضمین ما در کار فقط تمرین کردن است.استقلال باشگاه بزرگی است و صددرصد این تیم پیشرفت خواهد کرد اما من فقط به تیم خودم فکر می‌کنم. به طور حتم مسئولان استقلال می‌دانند که باید چطور رتبه تیم‌شان را ارتقا دهند.


برانکو در مورد سه بازی سخت پرسپولیس بیان کرد: بازی های مهمی در پیش داریم اما 6 ملی‌پوش ما دو روز قبل از بازی با تراکتورسازی برمی‌گردند و یک ماه با ما نیستند. از طرفی تفاوت ساعت ایران و چین مشکل‌ساز است اما ما هیچ درخواستی برای تاخیر این بازی نداشتیم چراکه بعد از سه بازی دوباره لیگ تعطیل می‌شود.


وی درباره اینکه چرا از گولج در پرسپولیس استفاده نمی‌کند، گفت: تیم تاکنون خوب کار کرده و نمی‌توانیم به ترکیب دست بزنیم.





۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن