تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل توقف سوآپ فرآورده نفتی ایران/ پاکستان بزرگترین مشتری LPG شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
دلایل توقف سوآپ فرآورده نفتی ایران/ پاکستان بزرگترین مشتری LPG شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به توقف سوآپ فرآورده های نفتی از کشورهای حاشیه خزر، گفت: پاکستان به بزرگترین مشتری گاز مایع در بین کشورهای همسایه تبدیل شده است.
سیدناصر سجادی در گفتگو با مهر با اشاره به توقف سوآپ فرآورده های نفتی به ویژه گازوئیل و نفت کوره از کشورهای حاشیه دریای خزر، گفت: با افزایش تولید گاز و توسعه شبکه گازرسانی به صنایع و نیروگاه های برق کشور فعلا نیازی به استفاده از فرآورده نفتی سوآپ به منظور تامین سوخت مایع نیروگاه های شمال کشور نیست.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعلام اینکه مهمترین هدف سوآپ فرآورده های نفتی از کشورهای حاشیه دریای خزر در طول چند سال گذشته تامین سوخت مایع نیروگاه های شمال کشور بوده است، تصریح کرد: استفاده از فرآورده نفتی سوآپ در نیروگاه ها، هزینه انتقال و ذخیره سازی سوخت مایع از جنوب به شمال کشور را کاهش می داد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون با توجه به توسعه شبکه گازرسانی و افزایش عرضه گاز طبیعی به نیروگاه ها نیازی به سوآپ فرآورده نفتی نداریم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مصرف سوخت مایع شامل گازوئیل و نفت کوره نیروگاه های کشور متاثر از توسعه شبکه گاز به شدت کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مصرف سوخت مایع نیروگاه ها در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر کاهش یافته است، تاکید کرد: با توجه به کاهش مصرف سوخت مایع، سوآپ فرآورده های نفتی هم انجام نمی شود.
سجادی همچنین با اشاره به ذخیره سازی مطمئن سوخت مایع در نیروگاه های کشور، بیان کرد: هم اکنون سوخت اول نیروگاه ها گاز طبیعی بوده و در صورت ضرورت از فرآورده های نفتی به عنوان سوخت دوم استفاده می شود.
وی با یادآوری اینکه پیشتر سوخت مورد نیاز نیروگاه های نکا، استان های آذربایجان شرقی و کرمانشاه از طریق سوآپ تامین می شد، تاکید کرد: در ...
[ مشاهده متن کامل خبر دلایل توقف سوآپ فرآورده نفتی ایران/ پاکستان بزرگترین مشتری LPG شد در خبرگزاری مهر ]

دلایل توقف سوآپ فرآورده نفتی ایران/ پاکستان بزرگترین مشتری LPG شد






یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن