تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804290044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کارگزاران: عامه مردم نمره خوبي به دولت نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عضو کارگزاران: عامه مردم نمره خوبي به دولت نمي‌دهند
عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي پيرامون احتمال عدم حمايت اصلاح‌طلبان از حسن روحاني در انتخابات آتي رياست جمهوري گفت که اگر بنا بر ترديد باشد، قطعاً اين حق با اصلاح‌طلبان است، ولي در عين حال احتمال اين طلاق سياسي را بعيد مي‌داند.
به گزارش فارس، محمد عطريانفر در گفت‌وگويي پيرامون تحليلش از نتايج انتخابات مجلس عنوان کرد: از 150 نفري که حاصل شد، همين فراکسيون اميد که الان شکل‌گرفته و 102 نفر هستند، وزن غالب جريان ائتلافي سه‌گانه هستند که در کنار هم جمع شدند. در درون اين جماعت 50 درصدي، وزن غالب باز از آن اصلاح‌طلباني است که با آن شرايط برانگيخته و انتخاب شدند.

وي سپس اضافه کرد: عملاً تا آنجا که اطلاعات موجود حکم مي‌کند، دوستان اصولگرا و برخي از معتدلين در مقام تشکيل فراکسيون جديدي هستند. پس فراکسيون اميد به سمت تمحيص و پالايش مي‌رود. به نظر مي‌رسد کساني که مشخصاً حول محور اصلاحات از استان‌ها و شهرهاي بزرگ برگزيده شدند جمعيتي در حدود 100 نفر باشند.  عطريانفر سپس عنوان کرد که فراکسيون اميد شناسنامه اصلاحات در مجلس نيست و فعلاً اصلاحات را در مجلس نمايندگي مي‌کند.  وي تصريح کرد: غرض و مراد بنده در آغاز سخن اين بود که ليست اميد، در اين شرايط، اصلاحات را در مجلس نمايندگي مي‌کند. يادتان نرود تماميت شناسنامه اصلاحات اين نيست. اگر نمايندگان را در مجلس غربال کنيم، شناسنامه اصلاحات بر اندکي از آنها انطباق مي‌کند. شناسنامه اصلاحات رئيس دولت اصلاحات است، هاشمي‌رفسنجاني و عبدالله نوري و افرادي از اين دست هستند.  اين عضو حزب کارگزاران در ادامه به نقد عملکرد اقتصادي دولتي پرداخت و گفت: عامه مردم نمره خوبي به دولت نمي‌‌دهند. آنها مشکلات و گرفتاري‌هاي خودشان را مي‌بينند و توقع دارند دولت منجي آنها باشد.  وي سپس در خصوص شانس پيروزي روحاني در انتخابات پيش‌رو نيز عنوان کرد: آقاي روحاني در شرايطي به پيروزي رسيد که فرصت‌هاي پيشين ‌او براي عرض‌اندام تبليغاتي بسيار محدود بود. چرا؟ چون چهره‌اي امنيتي، سياسي يا پارلماني داشت و فرصتي براي حضور رسانه‌اي در افکار عمومي نداشت.  عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سپس اضافه کرد: بنا به دلايلي ايشان در سال 92 به صحنه آمده و پيروز شد. پيروزي‌‌اش هم «50 درصد به‌اضافه نيم» شد، همان حرفي که رقباي ايشان به طعنه مي‌زنند.

حالا اين 50 درصد به ‌اضافه نيم، از جمع آراي همه رقباي شش‌گانه‌اش بيشتر بود، بماند! ايشان چهار سال وقت داشتند و در اين مدت اقداماتي کردند. حضور رسانه‌اي پررنگي داشته و موضوع برجام به‌رغم مخالفت‌هايي که عليه موفقيت دولت مي‌شود، آثار مؤثر و مثبتي در اذهان گذاشته است.  عطريانفر در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در خصوص برخي از تخلفات نزديکان رئيس‌جمهور گفت: حسين فريدون هم تجارب سياسي داشته، در وزارت اطلاعات بوده، سابقه ديپلماسي خارج نيز داشته و در فرمانداري مديريت کرده، مورد انتخاب حسن روحاني نيز بوده است. ولي بنا به هر دليلي به ايشان توصيه‌شده که در حريم مديريت رئيس‌جمهور کمتر حضور داشته باشند و او به کس ديگري اعتماد و اتکا کند.  وي تصريح کرد: در اين حد که بنده و شما مطلع‌ هستيم، ظاهراً حسين فريدون از تأثيرگذاري در فرآيند پيراموني دفتر رياست جمهوري دور شده و اين هم چيزي نيست که تحميل‌شده باشد. شخص آقاي حسن روحاني تشخيص داده و تصميم گرفته است. از اين نقطه به بعد هم، بيش از اين نمي‌توان در حق حسين فريدون اظهارنظر کرد و بايد اجازه داد، اگر ايشان مشکلي دارد و کارش به دستگاه قضايي کشيده شد، برود و ببيند چه اتفاقي افتاده است.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن