تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاراته ایران جزو 10 فدراسیون برتر جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ایلنا: کاکا بالسا گفت:فدراسیون کاراته ایران جزء 10 فدراسیون برتر جهان است و مطمئن هستیم تیم ملی کاراته ایران در المپیک 2020 جزء بهترین ها خواهد بود.
به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی، کاکا بالسا در نشست خبری در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه گفت: برای اولین بار است به شهر ارومیه سفر کردم و خوشبختانه سطح مسابقات خیلی بالا است.
رئیس فدراسیون گرجستان افزود: تیم ملی گرجستان برای اولین بار در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ ارومیه شرکت می کند و با توجه به اینکه سطح مسابقات خیلی بالاست از سال آینده بصورت همه ساله شرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به بخش داوری مسابقات گفت: داوران در سطح خیلی بالایی نیستند و در سطح استاندارد هستند بطوری که فدراسیون قضاوت های داوران را قبول دارد.
بالسا افزود: در دوازدهمین مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته 15 نفر بازیکن درتمام رده های سنی و یک نفر داور شرکت کرده که تاکنون 3 برنز و 1 طلا کسب کردیم.
[ مشاهده متن کامل خبر کاراته ایران جزو 10 فدراسیون برتر جهان است در خبرگزاری کار ایران ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن