تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق پوشاک، بلای جان تولیدات داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
قاچاق پوشاک، بلای جان تولیدات داخلی

اخذ پروانه کسب یکی از لازمه های فعالیت در صنف پوشاک است که این روزها گویی در بسیاری شهرها جوازهایی صادر می شود که هنوز مهرشان خشک نشده از سوی متقاضیان باطل می شود.
به گزارش ایسنا، ورود به مشاغل آزاد لازمه سود در برابر فعالیت است که فعالان این عرصه بر اساس آن و با تهیه سرمایه وارد بازار می شوند. روزگاری بود که مشاغل بازاری برای خود برو بیایی داشتند و مغازه دار صبح ها که کرکره دکان را بالا می کشد تا شب دخل خوبی داشت. ولی این روزها برخی از اصناف گویی حال و روز خوبی ندارند، به ویژه آنهایی که تازه کارند و با هزار امید وار بازار کار می شوند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان ابهر گفت: طی چند سال اخیر بسیاری از فعالان این عرصه از ادامه فعالیت منصرف شده اند و بسیاری از تازه واردان نیز هنوز مهر جواز کسب شان خشک نشده اقدام به ابطال آن می کنند.
مهرداد انصاری اظهار کرد: بسیاری از تازه واردان به این اتحادیه هنوز مهر جواز کسب شان خشک نشده، برای ابطال آن اقدام می کنند و عمده ترین دلیل این کار را عدم سوددهی فعالیت و حتی ضرر در این حرفه عنوان می کنند.
انصاری با اشاره به اینکه وارادات کالا و پوشاک در حریم قانونی فرصتی برای ایجاد فضای رقابتی در هر صنف از جمله پوشاک است، خاطرنشان کرد: قطع واردات چاره کار رکود در صنف پوشاک نیست زیرا عده ای سودجو هستند که می دانند چطور قانون را دور بزنند و جیب خود را با استفاده از قاچاق و حتی واردات بی کیفیت چینی پر کنند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان ابهر، سودهای کلان بانکی را در برابر تسهیلات یکی دیگر از مشکلات حوزه تولید عنوان کرد و یادآور شد: تسهیلات با کارمزد بالا آفت بخش تولید است به ویژه برای تازه کارانی که پشتوانه مالی ضعیفی دارند و نیاز به حمایت بیشتر دارند.
وی افزود: باید تسهیلات ویژه ای برای تولیدکنندگان و کارآفرینان در نظر گرفته شود تا علاوه بر تشویق، بتوان از ...
[ مشاهده متن کامل خبر قاچاق پوشاک، بلای جان تولیدات داخلی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

قاچاق پوشاک، بلای جان تولیدات داخلی






شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن