تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798327309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جامع پسماند شهری در همدان تهیه و اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:
طرح جامع پسماند شهری در همدان تهیه و اجرایی شود

کراپ‌شده - شورای شهر همدان


شناسهٔ خبر: 3746535 - شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان بر تیه و اجرای طرح جامع پسماند شهری در همدان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان ظهر شنبه با موضوع بررسی وضعیت نظافت، خط کشی معابر و اقدامات ترافیکی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر همدان و برخی از معاونین و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری همدان برگزار شد. رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان در این جلسه با تأکید بر عملکرد مطلوب معاونت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ۳ سال گذشته اظهار کرد: طی ۳‌سال اخیر اصلاحات هندسی و مهندسی ترافیک سطح شهر روند مطلوبی داشته است. کامران گردان افزود: اصلاحات هندسی در سال‌های اخیر شرایط روبه رشدی را در ایمنی و ارتقای فرهنگ ترافیکی سطح شهر ایجاد کرده و نباید این روند کند شود. گردان با اشاره به دستورکار دیگر جلسه که مبتنی بر ارزیابی عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری بود، بر لزوم نظارت و کنترل بیشتر در این حوزه تأکید و اضافه کرد: متأسفانه هنوز در فرهنگ سازی بیرون گذاشتن زباله در وقت معین هرشب توفیق چندانی حاصل نشده و این موضوع نیازمند تحرک و اقدام جدی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان است. فرهنگ سازی در هر موضوعی نیازمند آموزش‌های مداوم و مستمر است وی اظهار کرد: فرهنگ سازی در هر موضوعی به ویژه بیرون گذاشتن زباله نیازمند آموزش‌های مداوم و مستمر است اما عملکرد شهرداری در این حوزه چندان درخور توجه نبوده است در حالی که می‌توان با اقدامات آموزشی بیشتری از جمله نصب بنر، استفاده از ظرفیت اتوبوس‌ها، تحریر و توزیع تراکت و بروشور و آموزش چهره به چهره و بکارگیری روش‌های خلاقانه اقدام به فرهنگ سازی ویژه در این موضوع کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان همچنین به طرح جامع پسماند اشاره کرد و افزود:  معاونت خدمات شهری شهرداری باید در جهت کاهش میزان زباله سطح شهر برنامه ریزی و اقدام کند و دراین راستا توجه به طرح جامع پسماند ضروری و انکارناپذیر است و باید هرچه سریعتر اجرا شدن این طرح در دستور کار شهرداری قرار گیرد. نوسازی تاکسی های فرسوده در همدان کامران گردان همچنین به نوسازی تاکسی های فرسوده اشاره کرد و گفت: با شروع ثبت نام تبدیل به احسن تاکسی های شهر همدان از بهمن ماه سال ۹۴ تعداد ۵۸۰ درخواست ثبت شد که از این تعداد ۲۰۰ متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند. وی یادآور شد: از ابتدای تیرماه سال جاری واگذاری تاکسی ها آغاز و تاکنون ۱۰۸ دستگاه پژو به تاکسیرانان تحویل داده شده است. مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری همدان نیز ضمن تشریح عملکرد این سازمان، به موضوع اخذ و احیاء ۶۰۰ میلیون تومان از جرایم دیرکرد اشاره و بیان کرد: احیاء و اخذ این مبلغ در راستای تقویت بنیه مالی شهرداری به ویژه دررکود اقتصادی فعلی بسیار حائز اهمیت بود و توانستیم با این اعتبار تعداد ۱۰ دستگاه شاسی از شرکت هیوندا پیش خرید کنیم.

حسین سیبی اضافه کرد: با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی در بدنه سازمان اقدامات متعددی از جمله تعمیر و بازسازی وسایل و امکانات را برای استفاده بهینه در دستور کار قرار داده و از خرید وسایط خارجی گران قیمت از جمله یک دستگاه خودروی تویوتا که خرید آن مصوب شده بود صرف نظر کردیم. وقفی بودن آرامستان شهر همدان وی در ادامه به موضوع وقفی بودن آرامستان شهر اشاره و اظهار کرد: با توجه به مستنداتی گه اخیرا به دست آورده ایم موضوع موقوفه بودن آرامستان شهر همدان زیر سئوال  است چراکه به نظر می‌رسد مالکین زمین‌های آرامستان (ورّاث قراگوزلو) در سال ۴۳ این زمین ها را به امور اراضی واگذار کرده بودند. مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری از این مکان سند دارد، گفت: به نظر می‌رسد در سال ۷۱ به دلیل دفاع ضعیف شهرداری در دادگاهی که با موضوع وقفی بودن ملک تشکیل شده بود حکم مالکیت شهرداری در این نقطه ابطال شده و رأی به موقوفه بودن آن صادر شده است. وی با بیان اینکه آرامستان همدان از طرح جامعی برخوردار نبوده و وضعیت معبر و چینش مزارها برنامه‌ریزی شده نیست افزود: اقدام شهردای برای احقاق حق و بازپس گیری تولیت آرامستان نیازمند توجه شورای اسلامی شهر و نماینده ولی فقیه در استان است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن