تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه درصد عوارض مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها توزیع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال وبختیاری؛ توزیع سه درصد عوارض مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها و دهیاری ها از سرجمع وصول منابع کشوری را خواستار شد.

بهادر بهمنی اظهار کرد: در هر سال مطابق قانون مالیات، 6 درصد مالیات و سه درصد عوارض ارزش افزوده مستقیم به حساب شهرداری ها و دهیاری ها براساس شاخص های جمعیتی واریز می شود.
به گفته وی برخی استان های برخوردار مانند اصفهان، تبریز، خوزستان و بوشهر دارای صنایع بزرگ و مادر بوده و سهم مالیات برارزش افزوده آنان بیش از استان های کمتر برخوردار است.
بهمنی پیش بینی کرد: امسال 500 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شود که این رقم در سال گذشته حدود 400 میلیارد ریال بوده است.
به گفته وی 85 درصد درآمدهای عمومی استان از مالیات است که سال گذشته 99 درصد سهم پیش بینی شده و در چهار ماه نخست سال جاری تاکنون 100 درصد درآمدهای عمومی از مالیات محقق شد.
هم اکنون 40 شهرداری و 476 دهیاری در چهارمحال و بختیاری فعال است. 46




شنبه 30 مرداد 1395 - 13:16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن