تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 48 میلیارد تومانی برای گاز رسانی به دیشموک


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اختصلص 48میلیارد تومان اعتبار از سوی وزیر نفت برای گاز رسانی دیشموک خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی پور در دیدار با خانواده شهید ویسی در بهمئی گفت: ما باید قدردان نعمت امنیت در عرصه های داخلی، منطقه ای و فرامنطقهای باشیم و همه اینها به برکت خون پاک شهیدان است.
وی افزود: امروز شهید ویسی و دیروز شهدای دیگر بودند که با تقدیم جان خود این امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: بهترین مکان برای ارایه گزارش در منزل خانواده شهید است که صاحبان واقعی انقلاب هستند.
هاشمی پور با بیان اینکه سفر ریاست جمهور برای استان برکات خوبی به همراه داشت به دستاوردهای این سفر برای شهرستان بهمئی پرداخت و اظهار کرد: آب شرب یکی از اولویت مهم برای این شهرستان است.
وی ضمن تشکر از نماینده قبلی به خاطر اخذ مجوز طرح آبرسانی به لیکک گفت: به خاطر مشکلاتی که وجود داشت این پروژه 6سال به طول انجامید و اکنون با پیگیری های انجام شده عملیات لوله گذاری آن شروع شده است.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود 14 کیلومتر از لوله های مورد نیاز تخلیه شده و یا در حال پوشش در اصفهان جهت انتقال به شهرستان است و مابقی هم طی دوماه آینده توسط کارفرما برای ادامه پروژه منتقل می شود.
هاشمی پور دیگر نیازمندی های شهرستان بهمئی را یادآور شد و با اشاره به بن بست بودن این شهرستان ادامه داد: در دیداری که با وزیر نفت داشتم دستور دادند که این پروژه در ...
[ مشاهده متن کامل خبر کمک 48 میلیارد تومانی برای گاز رسانی به دیشموک در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن