تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798271605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیدحسن خمینی بر اهمیت آزاد اندیشی، شجاعت و ادب تأکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار با پیشتازان و مربیان سراسر کشور؛ سیدحسن خمینی بر اهمیت آزاد اندیشی، شجاعت و ادب تأکید کرد حجت الاسلام سید حسن خمینی در بازدید از اردوی ملی پیشتازان و مربیان سراسر کشور، با یادآوری ویژگی های اخلاقی مثبت به دانش آموزان و نقش سازمان دانش آموزی در پرورش گفت: این سازمان از عزیزترین سازمان هایی است که در فضای عمومی کشور فعالیت دارد.
۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد ساعت 09:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام سید حسن خمینی در دومین روز از نهمین اردوی ملی مربیان و اعضای پیشتازان در اردوگاه شهید باهنر حضور یافت و گفت: امروز روز بسیار به یاد ماندنی برای من است که خداوند توفیق عطا کرد تا در خدمت مربیان و اعضای نهمین دوره اردوی ملی حضور دارم و سازمان دانش آموزی، که شما افتخار عضویت در آن را دارید، از بهترین و عزیزترین نهادها و سازمان هایی است که در فضای عمومی کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر کرسی های آزاد اندیشی تصریح کرد: یکی از ویژگی هایی که باید در خود تقویت کنید، آزاد اندیشی است و همان طور که در روایات آمده است، فکر همراه با هدایت، انسان را به رشد می رساند که البته این فکر و هدایت باید با شجاعت در حوزه های رفتار، گفتار و پندار همراه باشد. متولی مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، با تاکید بر آزاداندیشی همراه با شجاعت افزود: مجموعه سازمان دانش آموزی باید همت خود را به سوی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی که همان آزاداندیشی توأم با شجاعت است، معطوف کند و این روحیه در این سازمان شکوفا شود. یادگار امام خمینی (ره) در ادامه گفت: آنچه معلمان و سپس دانش آموزان باید به آن اهمیت بدهند این است که در درون خانواده ها و مدارس، روح شجاعت، توان تصمیم گیری و قدرت شنیدن سخن مخالف را در مجموعه های دانش آموزی تقویت کنند. حجه الاسلام خمینی خاطرنشان کرد: ملت شجاع، ملتی است که تک تک افراد آن شجاع باشند تا بتوانند در مقابل دنیا حقوق حقه خود را مطالبه و دریافت کنند و کسانی شجاعت دارند که در زندگی خصوصی آنها نیز روحیه شجاعت وجود داشته باشد و ما با افراد مرعوب نمی توانیم ملتی شجاع بسازیم. وی یادآور شد: یکی از خصلت های خوب ایرانیان در همه ادوار این بوده است که ملت ایران همواره ملتی مؤدب بوده و ما باید با تأسی از ادبیات و رفتار بزرگانمان همواره با دنیا مودبانه صحبت کنیم و نگذاریم لغزشی در این ادبیات رخ دهد بنابراین لازم است امروز که فضای مجازی توسعه پیدا کرده است مسأله مؤدب بودن را به دیگران سفارش و هشدار دهیم و این فرهنگ در جامعه ما رشد پیدا کند.
/خبرنگار: مهدی بهجتی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن