تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایش داروهای آمریکایی بر روی مردم اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو:
آزمایش داروهای آمریکایی بر روی مردم اوکراین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری ریانووستی، به دلیل گران و عمدتا مشکل ساز بودن آزمایش داروهای جدید در اروپا و آمریکا، به شرکت های داروسازی اجازه داده شد برای این منظور به سراغ اوکراینی ها بروند.
بیماران اوکراینی قطعا برای مشارکت در آینده علم پزشکی پاداش دریافت خواهند کرد. وزارت بهداشت اوکراین حکمی را امضا کرد که به اروپا و آمریکا اجازه می دهد بررسی های آزمایشگاهی داروهای جدید را روی اوکراینی ها انجام دهند.
این موضوع 96 نوع داروی مختلف را شامل می شود. ابتدا اروپایی ها و آمریکایی ها درخواست را برای 98 نوع دارو کرده بودند. وزارت بهداشت اوکراین از ارائه مجوز برای آزمایش داروی پسوریازیس و نیز داروی درمان افسردگی در کودکان خودداری کرد.
خوشبختانه این داروهای جدید پیشتر بر روی حیوانات آزمایش شده اند.سپس این داروها در چهار مرحله بر روی انسان آزمایش می شوند.
دو سال پیش در ازای این آزمایش ها تا 1000 دلار نیز پرداخت می شد. اما در حال حاضر اوکراینی ها فقط برای مرحله سوم و چهارم تحت آزمایش قرار می گیرند.
ویکتور سردیوک رئیس شورای دفاع از حقوق بیماران اوکراین در انتقاد از این موضوع گفت:«با توجه به سطح فقر، مشارکت در این آزمایش ها تقریبا تنها راه برای معالجه مجانی با داروهای اروپایی است.»
[ مشاهده متن کامل خبر آزمایش داروهای آمریکایی بر روی مردم اوکراین در خبرگزاری دانشجو ]

آزمایش داروهای آمریکایی بر روی مردم اوکراین






جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن