تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودتای ۲۸ مرداد رخداد شناخته شده ای در تاریخ مظلومیت ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کاشان با بیان اینکه کودتای ۲۸ مرداد رخداد شناخته شده ای در تاریخ مظلومیت ملت ایران است گفت: به جوانان عزیز سفارش می کنم که تاریخ را مطالعه کنند که درس های آموزنده ای برای حرکت به سمت تمدن اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: یکی از راه های تولید و توسعه تقوا در جان آدمی، داشتن مصاحب و همنشین صالح و مومن است و هرکسی را که می خواهید ببینید که کیست، توجه کنید که با چه کسانی نشست و برخاست دارد.
نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه افزود: انسان و به ویژه جوانان بایستی توجه داشته باشند که انتخاب دوست مسئله مهمی است و بزرگترها نیز باید در جذابیت برنامه های فرهنگی و مذهبی تلاش کنند.
نمازی با اشاره به سخن گوهر بار رسول گرامی اسلام (ص) پیرامون برگزیدن دوست گفت: پیامبر (ص) به ابن مسعود فرمودند که مراقب باش هم نشینانت، افراد نیکوکار و پرهیزکاری باشند.
امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: کسی که دنیا در دلش جای داشته باشد، محاسباتش نیز بر اساس جذب دنیا است.
نمازی با اشاره به آیه 67 سوره مبارکه زخرف اظهار داشت: در قیامت، دوستان یکدیگر را مواخذه می کنند مگر کسانی که در دنیا پرهیزکار بودند و از گناه دوری می کنند.
وی در ادامه افزود: حضرت امیرالمومنین (ع) می فرمایند که با انسان های حکیم مجالست کنید، چون باعث کمال عقل و برطرف شدن جهل می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری سالروز کودتای 28 مرداد گفت: به جوانان عزیز سفارش می کنم که تاریخ گذشته را مطالعه کنند که درس های آموزنده ای برای حرکت به سمت تمدن اسلامی است.
نمازی خاطرنشان کرد: در این کودتا سرلشکر زاهدی با آن نقشه شوم که توسط سازمان سیا طراحی شده بود، دولت ملی را سرنگون کرد و موجب شد که مصدق نیز در دادگاه به 3 سال حبس محکوم شود.
وی درادامه افزود: آیت الله کاشانی نیز در حوادث این نهضت نقش مهمی ...
[ مشاهده متن کامل خبر کودتای ۲۸ مرداد رخداد شناخته شده ای در تاریخ مظلومیت ملت ایران است در خبرگزاری تسنیم ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن