تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم کودکان مبتلا به سرطان هیچ وقت تنها نمانند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: محمد رحمانیان، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر، گفت: امیدوارم مردم هیچ گاه کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذارند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد رحمانیان، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر ایرانی گفت: هنرمند از یک دل مشغولی و دغدغه اجتماعی پا به عرصه هنر می گذارد. بنابراین هنرمند نباید وظیفه خود را پرداختن به اموری چون فیلم سازی، مجسمه سازی، نمایشنامه نویسی و امثالهم بداند و در این زمینه محدود شود.
وی تأکید کرد: همواره باید توجه اصلی و کانون توجه هنرمندان به امور عام المنفعه و مراکزی شبیه محک باشد تا یک بیماری و درد اجتماعی چون سرطان ریشه کن شود. اگر هنرمندان بتوانند دل مشغولی های خود را به دل مشغولی مؤسساتی چون محک نزدیک سازند، اتفاق بزرگی در جامعه به وقوع می پیوندد.
رحمانیان که به تازگی نمایش «آدامسخوانی» را بر صحنه برده است افزود: امیدوارم هنرمندان از وظیفه تاریخی خود شانه خالی نکنند.
وی در پایان با بیان اینکه محک به یک ساختمان و دو مرکز رفاهی محدود نمی شود، گفت: کارکنان و داوطلبان این مؤسسه با جان و دل فعالیت می کنند و باعث شده اند تا این مؤسسه تا امروز فعالیت کند و بتواند سال ها و قرن ها بعد از این نیز بتواند از کودکان مبتلا به سرطان حمایت کند. امیدوارم مردم هیچ گاه کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذارند.
[ مشاهده متن کامل خبر امیدوارم کودکان مبتلا به سرطان هیچ وقت تنها نمانند در خبرگزاری مهر ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن