تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته هماهنگی گروه های فلسطینی کشته شدن ۲ نیروی امنیتی در نابلس را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: کمیته هماهنگی گروه های فلسطینی و موسسات فعال ملی و داخلی حوادث استان نابلس که به کشته شدن دو نیروی امنیتی تشکیلات خودگردان منجر شد، محکوم کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، کمیته هماهنگی گروه های فلسطینی و موسسات فعال ملی و داخلی در بیانیه ای حوادث نابلس و کشته شدن دو نیروی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را محکوم کرد و آن را جنایتی خارج از همه ارزش ها و عرفی دانست که ملت مبارز فلسطین با آن آشنا هستند.
در این بیانیه از رهبران سیاسی و موسسه امنیتی فلسطین خواسته شده است تا تصمیمی درباره تعقیب افراد متخلف اتخاذ کرده و با قاطعیت با آنها برخورد نموده و اسلحه های غیر قانونی که امنیت شهروندان فلسطینی را تهدید می کند، مصادره نمایند.
بر اساس این گزارش، در درگیری مسلحانه سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با افراد مسلح در نابلس واقع در شمال کرانه باختری، دو نیروهای امنیتی فلسطینی کشته شدند.
این درگیری مسلحانه میان سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان و گروهی مسلح در بخش قدیمی شهر نابلس به وقوع پیوست که طی آن 4 نیروی امنیتی تشکیلات خودگردان زخمی شدند و حال 2 نفر از آن ها به شدت وخیم بود که در نهایت نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
عدنان ضمیری سخنگوی سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان نیز از کشته شدن دو نیروی امنیتی و زخمی شدن شماری دیگر در درگیری های مسلحانه در بخش قدیمی نابلس خبر داد.
ضمیری اظهار داشت که راس ساعت 6 شامگاه دیروز پنجشنبه گروهی از عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان در بخش قدیمی شهر نابلس هدف تیراندازی افراد قانون شکن و مجرم قرار گرفتند که در نتیجه دو نیروی امنیتی کشته شدند و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.
منابع محلی اعلام کردند که این گروه از سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به منظور بازداشت یکی ...
[ مشاهده متن کامل خبر کمیته هماهنگی گروه های فلسطینی کشته شدن ۲ نیروی امنیتی در نابلس را محکوم کرد در خبرگزاری تسنیم ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن