تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مسئولان بسیج دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
نشست مسئولان بسیج دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی

افتتاحیه نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور عصر امروز با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در مشهد مقدس آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» ، افتتاحیه نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور بعدازظهرامروز (جمعه 29 مرداد) در سالن همایشهای حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.
این نشست هم اندیشی با حضور جمعیتی نزدیک به 300 نفر از برادران و 150 نفر از خواهران از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های بزرگ کشور و با شعار «دانشجوی بسیجی، جوان انقلابی» و با موضوع بررسی آخرین شرایط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار می شود.
در این نشست سالانه آیت الله علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم، محمدنبی حبیبی دبیر حزب موتلفه و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم و داودآبادی فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت حضور دارند.
در این نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی، کارگاههای تخصصی در بحث سیاسی و علمی با موضوع تحلیل موضوعات سیاسی کشور و راهکارهای اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر نشست مسئولان بسیج دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در خبرگزاری تسنیم ]

نشست مسئولان بسیج دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی






جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن