تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست از دولت انگلیس برای مخالفت با انتخاب عربستان به ریاست شورای حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
درخواست از دولت انگلیس برای مخالفت با انتخاب عربستان به ریاست شورای حقوق بشر

لندن - ایرنا - نشریه ایندیپندنت روز جمعه در گزارشی نوشت، سیاستمداران و فعالان مدنی انگلیس با اشاره به جنایات رژیم عربستان در یمن و نقض گسترده حقوق بشر توسط این رژیم، از دولت جدید "ترزا می" درخواست کرده اند که با انتخاب مجدد ریاض به ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل مخالفت کند.
به گزارش ایرنا، این نشریه با اشاره به چالش برانگیز بودن انتخاب سال گذشته عربستان سعودی به ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل، نوشت: در طی یک سال گذشته، دولت عربستان همزمان با ریاستش بر این شورا، اقدام به بمباران وحشیانه یمن، گردن زدن عده زیادی از افراد، اعدام دسته جمعی و نیز به زندان افکندن فعالان سیاسی کرده است.
ایندیپندنت افزود: سیاست مداران و فعالان مدنی انگلیس مخالفت خود را با انتخاب مجدد عربستان سعودی به ریاست این شورا، همزمان با نوزدهم آگوست "روز جهانی انسان دوستی" مجدد مطرح کرده اند.
این نشریه نوشت: به رغم انتقادات صورت گرفته علیه دولت عربستان سعودی، مقامات انگلیس هنوز از پاسخ به این سئوال که آیا از ریاست مجدد سعودی بر شورای حقوق بشر سازمان ملل حمایت می کنند یا نه، طفره می روند.
ایندیپندنت افزود: منتقدین می گویند رأی انگلیس در روز 13 سپتامبر آینده در مورد انتخاب رییس جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل نشان دهنده میزان تعهد دولت جدید " تراز می" به ارزش های حقوق بشری خواهد بود.
این روزنامه نوشت: "تام بریک" سخنگوی امور خارجی حزب لیبرال دمکرات انگلیس، دولت "ترزا می" را متهم به "ارائه بهانه های بی پایان ( برای حمایت) در مورد رژیم سعودی" کرده است.
این نشریه افزود: تام بریک با اشاره به درگیری های یمن و حملات صورت گرفته علیه غیرنظامیان و بیمارستان ها در این کشور، می گوید: زمان آن برای دولت انگلیس فرا رسیده است که تعهدش را در مورد قانون حقوق بین الملل بشردوستانه نشان داده و آشکارا اعلام کند که دیگر از انتخابات مجدد عربستان به ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل حمایت نمی کند.
به نوشته ایندیپندنت، سخنگوی امور خارجه حزب لیبرال دمکرات ...
[ مشاهده متن کامل خبر درخواست از دولت انگلیس برای مخالفت با انتخاب عربستان به ریاست شورای حقوق بشر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

درخواست از دولت انگلیس برای مخالفت با انتخاب عربستان به ریاست شورای حقوق بشر






جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن