تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوگبا: به پول فکر نمی‌کنم، هدفم قهرمانی در لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پوگبا: به پول فکر نمی‌کنم، هدفم قهرمانی در لیگ برتر است
روز نو :

پل پوگبا می‌گوید مشکلی برای بازی با ساوثهمپتون ندارد، او همچنین قهرمانی در لیگ برتر را هدف خود معرفی کرد.


به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی دست به کار بزرگی زد و با 110 میلیون یورو پل پوگبا را از یوونتوس به خدمت گرفت تا این بازیکن گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را رقم بزند.


پل پوگبا در بازی نخست تیمش به دلیل محرومیت ناشی از دو اخطاره شدن در دو بازی آخر یوونتوس نتوانست یونایتد را همراهی کند. او اکنون مشکلی برای بازی جمعه شب برابر ساوثهمپتون ندارد.


هافبک 23 ساله فرانسوی در گفت‌وگو با میرر گفت: همین که فوتبال بازی می‌کنم خوشحالم. من اصلا به چیزهایی مثل پول و نقل و انتقالات فکر نمی‌کنم. فقط به قهرمانی در لیگ با یونایتد فکر می‌کنم. همیشه جاه طلبی‌های من این بوده که نفر اول باشم و بهترین باشم. پس هدف من قهرمانی در لیگ است. می‌خواهیم به لیگ قهرمانان بازگردیم جایی که به آن تعلق داریم.


هافبک فرانسوی که به الماس سیاه نیز معروف شده است در پاسخ به این سوال که در بازی جمعه شب به میدان خواهد رفت یا خیر گفت: باید از مربی تیم سوال کنیم اما من کاملا آماده‌ام و 10 روز است به خوبی تمرین کرده‌ام و تابستان خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ام. دو سال پیش در جام جهانی بودم و بلافاصله بهترین بازی‌هایم را برای یوونتوس انجام دادم. بدن من الان در شرایط خیلی خوبی است و اگر مربی تشخیص دهد مشکلی برای بازی با ساوثهمپتون ندارم.


منچستریونایتد با پیروزی در بازی نخست خود در صدر جدول قرار گرفته و جمعه شب باید  در آغاز هفته دوم لیگ برتر در خانه به دیدار ساوثهمپتون برود.




تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن