تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه هماهنگی تبلیغات سرشماری عمومی نفوس و مسکن گیلان در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در این نشست از اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن از ابتدای مهر تا پایان آبان ماه اشاره کرد و گفت: این طرح طی 2 مرحله به صورت اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد.
کیوان محمدی با بیان اینکه در مرحله اول سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهروندان می توانند تا 25 مهر ماه به سایت سرشماری کشور مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند افزود : در مرحله دوم این طرح قرار است اطلاعات افراد به صورت هوشمند ثبت شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان با ارائه آمار درست می توانند از دولت را در برنامه ریزی حمایت کنند گفت : تعداد نفرات ، سن ، تولد ، مرگ ، ازدواج و طلاق از جمله مواردی است که در این طرح مورد برسی قرار می گیرد .
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به نقش رسانه ها در فضاسازی مناسب برای مشارکت بالای مردم در این سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد وافزود : رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی درست ، بیش از پیش یاری دهنده دولت در اجرای این طرح ملی باشند.
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری جلسه هماهنگی تبلیغات سرشماری عمومی نفوس و مسکن گیلان در رشت در خبرگزاری برنا ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن