تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ دندان شکن ایران در برابر هرگونه اقدام غلطی از سوی دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در برابر هرگونه اقدام غلطی از سوی دشمنان به آنها پاسخ دندان شکن داده و با تمام وجود از وحدت ملی، انقلاب اسلامی، مکتب تشییع و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می کنیم.
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده بتوانیم شعار این هفته را که «اقدام و عمل؛ ملت و دولت» است را در جامعه جاری کنیم .
وی با تأکید بر ارزشمند بودن هشت سال دفاع مقدس افزود: از جمله دلایلی که ما جنگ را همانند یک گنج با ارزش می دانیم بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره ثمرات آن است علاوه بر این جنگ تحمیلی آغاز دفاع جانانه مردم از کشور و مکتبشان است به همین دلیل ما آغاز این هفته را در کشور جشن می گیریم .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم همدان نقش بزرگی را ایفا کرده و خلبانان پایگاه هوایی نوژه همدان نخستین کسانی بودند که پاسخی دندان شکن به تجاوزات دشمن دادند به گونه ای که تا مدت ها نیروی هوایی عراق را فلج کردند .
وی لشگر انصارالحسین(ع) را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: رزمندگان همدانی با فعالیت در یگان های مختلف مانند تیپ زرهی شهید قهرمان، ناجا، سپاه، بسیج و جهادسازندگی در جبهه های غرب و جنوب حضور یافته و حماسه آفریدند .
الهی تبار با اشاره به تشکیل ستادهای پشتیبانی از جنگ در جای جای استان گفت: مردم استان همدان علاوه بر حضور در جبهه و تأمین نیاز رزمندگان، پذیرای مردم جنگ زده در استان بودند و با میزبانی شایسته، آنها را در شهر اسکان دادند به همین دلیل نقش مردم همدان در جنگ بی بدیل است .
وی با تشریح دستاوردهای جمهوری ...
[ مشاهده متن کامل خبر پاسخ دندان شکن ایران در برابر هرگونه اقدام غلطی از سوی دشمنان در خبرگزاری بسیج ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن