تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی 72 درصد روستاهای گیلان از آب آشامیدنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به رشد چشم گیر میزان خدمت رسانی دولت به مردم طی سال های اخیر، گفت: 72 درصد روستاهای گیلان از آب آشامیدنی و، بیش از 85 درصد از گاز طبیعی برخوردار شده اند.
به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، مهرداد لاهوتی امروز در جلسه شورای اداری که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد:توسعه استان با وحدت، همدلی و همکاری مسئولان گیلان در دست پیگیری است .
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه میزان رشد اشتغال طی سال های اخیر در استان مطلوب بوده است، افزود: توسعه راه های روستایی، توسعه بنادر، افزایش آب رسانی و گاز رسانی به روستاها از جمله مهمترین برنامه های دولت بود که در سه سال اخیر بوده است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد چشم گیر میزان خدمت رسانی دولت به مردم طی سال های اخیر، گفت: 72 درصد روستاهای گیلان از آب آشامیدنی و، بیش از 85 درصد از گاز طبیعی برخوردار شده اند.
لاهوتی با بیان اینکه طی مدت سه سال اخیر رشد چشم گیری در بخش های مختلف صنعت استان رخ داده است، خاطرنشان کرد: مردم باید در هفته دولت در جریان خدمات دولت قرار گیرند .
حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: 914 نفر از نیروهای مدیر آموزش و پرورش را بانوان تشکیل داده اند .
وی به فعالیت چشم گیر بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کرد و گفت: بدون حضور بانوان پرورش، فرهنگ سازی و تربیت دانش آموزان در جامعه مهیا نخواهد شد .
حاجتی خاطرنشان کرد: گیلان دارای 5 هزار واحد ...
[ مشاهده متن کامل خبر بهره مندی 72 درصد روستاهای گیلان از آب آشامیدنی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن