تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813157167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوکیا قیمت دوربین واقعیت مجازی پرطرفدار خود را کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو:
نوکیا قیمت دوربین واقعیت مجازی پرطرفدار خود را کاهش داد

نوکیا قصد دارد تا با عرضه محصولات جدیدی، دوباره خود را بازیابد و یکی از این محوصلات دوربین واقعیت مجازی Ozo با قابلیت تصویربرداری 360 درجه است که از امروز در بازار چین نیز عرضه خواهد شد. امروز نوکیا اعلام کرد که قصد دارد این دوربین حرفه ای را در اختیار متخصصین تولید محتوا در چین قرار دهد.
همزمان با این اتفاق، دوربین ها کاهش قیمتی اساسی در اروپا و آمریکا نیز تجربه کردند. پیش از این برای داشتن دوربین Ozo باید بهای 60 هزار دلاری می پرداختید اما حالا با تخفیفی 15 هزار دلاری، هر واحد دوربین Ozo با قیمت 45 هزار دلار (40 هزار یورو) به فروش می رسد که برابر با قیمت آن در چین نیز هست.
نوکیا هنوز از میزان فروش دوربین های خود صحبتی به میان نیاورده و کسی نمی داند که این شرکت تاکنون چه میزان Ozo به بازار عرضه کرده و فروخته است. اما مسئول فروش کمپانی چندی پیش اعلام کرد که از حد انتظارشان فروش بیشتری را تجربه کرده اند و فروش Ozo در بازار جهانی با استقبال مواجه شده.
فنلاندی ها می گویند که واقعیت مجازی در چین با استقبال فوق العاده ای همراه بوده و کمپانی ها در حال سرمایه گذاری های هنگفتی روی تولید محتوا هستند و اکوسیستم آن ها پذیرای هر محصولی در این راستا است. نوکیا معتقد است که بازار واقعیت مجازی سال دیگر در چین شاید حتی از آمریکا هم پیشی بگیرد.
[ مشاهده متن کامل خبر نوکیا قیمت دوربین واقعیت مجازی پرطرفدار خود را کاهش داد در دیجیاتو ]

نوکیا قیمت دوربین واقعیت مجازی پرطرفدار خود را کاهش داد






پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن