تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819779549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به جایگاه زنان در اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز:
توجه به جایگاه زنان در اقتصاد مقاومتی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به جایگاه اصلی زنان در اقتصاد مقاومتی، گفت: نقش و جایگاه زنان در مقوله اقتصاد مقاومتی فقط در بخش فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف خلاصه نمی شود؛ لذا نقش زنان بعنوان عامل تولید و نیروی کار هم باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، شهیندخت مولاوردی در نشست با بانوان فرهیخته استان گیلان، اظهار کرد: شناسایی وضعیت و مشکلات حوزه زنان و مبادرات به ایجاد حساسیت و جلب توجه نسبت به مشکلات آنان از ساز و کارهای اصلی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
وی شناسایی ظرفیت های موجود در جامعه در بخش دولتی و غیردولتی برای حل مشکلات حوزه زنان را از دیگر فعالیت های معاونت حوزه زنان و خانواده ریاست جمهوری عنوان کرد وگفت: بررسی ها نشان داده است که برای حل مشکلات حوزه زنان قانون، سند و مصوبه ای کم نداریم، بلکه مشکلات ناشی از اقدامات جزیره ای و ناهماهنگ است.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سطوح دولتی و غیردولتی برای ترویج همکاری های شبکه ای، افرود: فعالیت های منسجم و برنامه ریزی شده راهبرد ما در برای برنامه ریزی های آتی خواهد بود.
مولاوردی با اشاره به تدوین اطلس وضعیت زنان برای انجام برنامه ریزی های لازم، گفت: آغاز دولت یازدهم با سال پایانی اجرای برنامه پنجم توسعه مصادف شد، توانستیم 20 تفاهم نامه اجرایی، 45 موافقت نامه و 80 پروژه را طی سه سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انجام دهیم.
وی با اشاره بر اینکه مسائل حوزه زنان نباید به یک یا دو گروه تقلیل یابد، گفت: باید به موضوعات مختلف در تفکیک رده های گوناگون بپردازیم، نباید موضوعات حوزه زنان فقط به مبحث زنان سرپرست خانوار اختصاص یابد، علی رغم اهمیت این قشر، باید زنان در بخش های مختلف مورد توجه قرار گیرند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به الگوهای نوظهور سرپرستی خانوار در جامعه امروزی، گفت: وقتی سن ازدواج بالا می رود شاهد زنان خودسرپرست خواهیم بود که برنامه ...
[ مشاهده متن کامل خبر توجه به جایگاه زنان در اقتصاد مقاومتی در خبرگزاری برنا ]

توجه به جایگاه زنان در اقتصاد مقاومتی






پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن